Sneak Peak of My Life #3

Poeh, dat is alweer een tijdje geleden, een Sneak Peek! Vandaag heb ik er weer eentje, met wederom lekker veel foto's. Met mijn iPod neem ik iedere dag tenminste wel één foto, dus daarom kan ik jullie zo laten zien wat ik de afgelopen maand heb meegemaakt. Ik heb een paar foto's wel achter wege gelaten, omdat deze niet zo interessant waren en het anders véél te veel werd. Uiteindelijk zijn er toch nog best heel veel foto's overgebleven, ik hoop het de volgende keer echt om de twee weken te doen, want anders komen er echt veel te veel foto's... In ieder geval, kijk maar mee!



Yum, peer + ijs + slagroom! Dit maakte mijn dag wel even goed ;-)


Nail of The Day! Nude nagels met op mijn ringvinger a touch of gold, leuk toch?!


Aah, hier ben ik zo verslaafd van! Kit Kat Chunky, oftwel witte Kit Kat, yumm :-)


Elke dag weer een dilemma: wat zal ik eens aandoen?!


Gtst kijkende, mijn favoriete serie


Ah, wat een lucht kwam eraan! Gelukkig hoefde ik de deur niet meer uit ;-)


Foto's maken.. Toch altijd wel weer een klus, maar iedere keer weer leuk om te doen! Met mijn oude, maar vertrouwde compact cameraatje, haha :$


Tja..


Krullen!

Met m'n tweelingzus!


Dit vond ik zo'n mooie quote! Komt trouwens van de app 'Great Quotes, geweldige app! 


Nagellakjes testen van Glam Belle...


Heart! Tja, als je je laat afleiden.. Trouwens gedaan met de highlighter pen van Catrice, haha!


Een kop thee en leerwerk, er is geen betere combinatie!


IJsje bij het warme weer.. Heerlijk! <3


Mooi kleurtje! 


Ah, wat het scheen het zonnetje deze week mooi! Heerlijk! En natuurlijk ook een goede reden om leuke foto's te maken ;-)


Zo zag mijn tas er dus uit nadat er twee auto's over hadden gereden, tja.. Je zul nu wel denken: WHUT?! Maar, ja, het klopt dus wel. Ik viel op de weg en terwijl ik alles snel naar de overkant sjouwde lag alleen mijn tas nog op de weg, met boeken en al. En toen dachten twee iemanden er gewoon doodleuk overheen te rijden. Hm ja, grappig, maar nu is ie wel kapot. Gelukkig geen boeken, anders was het al helemaal wat geweest...


Rara, over welk onderwerp zou dit artikel gaan?! 


Deze After Sun Lotion van No-ad vind ik zó fijn! Al heel vaak gebruikt in die warme zomerweek, en hij is heeerlijk! Sommigen vinden de geur niet lekker, maar ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen...


I Love You.


Flowers! Zonnen in de tuin


Ah, dat deed me goed! :) 


Ik ben deze maand een Juni Photo Challenge aan het bijhouden, bedacht door Mariska. Ik heb het tot nu toe elke dag bijgehouden, waar ik best trots op ben. Na deze maand komt er een speciaal artikel online waar je alle 30 foto's kunt bekijken. 
  
Ah, cute! Little brotherrr


Pink lips! Hier kreeg ik veel lieve complimenten over, dank jullie! <3


Daily Routine Make-up Video is aan het uploaden..



Pastel nails


Sneak peek van outfit, hierna ging ik naar Groningen met Jessy en Romy!


Mijn ouders hebben een nieuwe camera gekocht! Namelijk de Canon Superzoom (en nog wat..). Ik mag 'm ook af en toe gebruiken, en daar ben ik zo blij mee! Hij is zo fij-ijn :D


Ah, zo blij met mijn allereerste MAC product! <3


Outfit of the day


Hoi! Ik had zin om een foto te maken, dusja: dan krijg je dit ;-)

En dat waren de foto's, eindelijk! Hopelijk heb je alle foto's gezien, haha. Ik beloof echt dat het de volgende keer minder foto's komen, want ik probeer me echt aan de twee weken te houden. Dat moet lukken!

Heb jij de afgelopen weken nog wat leuks gedaan? Laat achter in de comments! ;) 

Love, Myrthe.