How To | Cupcakes maken! (+ video)


Laatst besloten mijn vriendinnen en ik in de Action om drie pakken cupcake mix mee te nemen, omdat we die dag daarop een verjaardagsfeest hadden van een andere vriendin, waar we dan cupcakes mee konden nemen. Supergezellig om samen te bakken, maar als je ze versiert zijn ze ook nog eens hartstikke feestelijk (en niet te vergeten: lekkurrr!). Zoals ik al zei rekenden we drie pakken af (voor maar €1,49 per stuk, koopje!), een mix voor chocolade cupcakes, eentje voor vanille cupcakes en als laatste een voor frambozen cupcakes (dit bleek uiteindelijk alleen maar de topping te zijn, eigenlijk waren het gewoon vanille cupcakes). Lees snel verder op de volgende pagina om de how to video te zien en nog meer foto's...

Ik filmde ook een paar stukjes, bekijk de video hieronder maar:


Vergeet de video niet in HD te kijken!

Hieronder nog een paar foto's van het eindresultaat:


 Chocolade cupcakes

 Vanille cupcakes

Frambozen cupcakes (de laatste foto is bewerkt met Instagram)

Oeps, nu heb ik jullie vast hongerig gemaakt, dat was niet mijn bedoeling! Je weet nu wat je moet doen, ren zo snel mogelijk naar de Action en neem een pak cupcake mix mee, voor maar €1,49 per stuk! Geen geld toch?! En ze zijn ook nog eens hartstikke lekker. In het pak zit trouwens ook nog een topping (waar je alleen nog slagroom aan moet toevoegen), maar wij hebben voor glazuur gekozen. 

Heb jij al eens zelf cupcakes gemaakt? En wat doe jij altijd in de vakantie 'tegen verveling'?


PS: ik heb er trouwens voor gekozen om de 'Let's Talk on Friday' alleen nog maar af en toe te doen,  ik ben echt niet goed in die 'wekelijkse' artikelen, haha! Sorry, maar ik denk dat het zo beter is ;-)