R.I.P. Jermaine (Djurmaine)

Ik heb er een paar dagen over na moeten denken, maar toch vind ik dat ik er wel een artikel over moet schrijven. Maar hoe? De meesten van jullie weten het vast al wel, Jermaine (Djermaine op YouTube) is overleden. Hij heeft er zelf helaas maandagochtend een einde aan gemaakt, wat ik, ondanks dat ik 'n nauwelijks kende, heel aangrijpend vind.

Het rare is nog wel dat ik hem niet eens kende op YouTube. Maar, toen ik maandagmiddag op Twitter keek, kwam ik daar al snel genoeg achter. Er stonden allemaal tweets op over hem, en toen was ik wel even geschrokken. Een bekende Nederlandse YouTuber die is overleden? Ik nam snel een kijkje op YouTube en vond 'm daar al snel.

Ik vond een paar filmpjes van hem, waarin je wel kunt zien/horen dat hij een geweldige en talentvolle muzikant was. Al snel na de filmpjes die hij plaatste op YouTube maakte hij een paar filmpjes met o.a. DusDavid, DylanHaegens en Dionnetje1990, die ik ook heel veel sterkte toewens. Hieronder vind je een paar filmpjes van hun waar ik het niet kon laten om een traantje te laten vallen.



DusDavid



Dionnetje1990

DylanHaegens heeft ook een hele mooie video gemaakt, maar omdat deze niet kan ingesloten worden, zie je 'm hier niet staan. Als je de video wilt bekijken, moet je hier klikken. Jermaine (Djurmaine) heeft met o.a. deze drie YouTubers hele mooie muziek video's gemaakt, hieronder vind je naar mijn mening de twee mooiste.



Altijd een Uitweg! - DusDavid ft. Djurmaine

 

Djurmaine ft. Dylan Haegens - Social Media

Ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar ik vind zelf dat Djurmaine een prachtige stem had, die ook nog veel te bieden had. Jammer dat we nu een heel talentvolle jongen missen, maar ik hoop dat hij blij is met de keuze die hij heeft gemaakt en nu in in vrede rust, Rest in Peace Jermaine

Ik wens alle nabestaanden van Jermaine (familie, vrienden, kenissen) heel erg veel sterkte toe! <3