How to | Je haar dragen tijdens de warme zomerdagen


Dat we ons haar goed moeten verzorgen in de zomer, weten we inmiddels bijna allemaal wel. Maar hoe je je haar nu moet dragen tijdens zulke zomerdagen, kan nog wel eens lastig zijn voor sommigen. Moet je je haar nu los dragen, in een staart, met een klipje, of in een vlecht? Daarom heb ik voor jullie de leukste haar kapsels opgezocht voor op zo'n warme zomerdag. Lees snel verder om te kijken welke kapsels dit zijn, zo kun je ze gemakkelijk nadoen...


Bron foto's: Weheartit

Zo, ik denk dat dat wel even genoeg foto's waren. Ik ben benieuwd wat jullie van deze haarlooks vinden en wat jullie altijd dragen op een warme zomerdag, of als je naar het strand gaat bijvoorbeeld.

De meeste haarlooks die ik heb gevonden zijn redelijk simpel, bijvoorbeeld een knot, staart of vlecht. Sommigen worden wel moeilijker gemaakt door bijvoorbeeld nog een vlecht door je haar te vlechten bij een knot/staart, maar je kunt dit natuurlijk ook achterwege laten als je dit niet kunt (haha, ik dus ^^). Ook zie je een paar foto's met beachy hair voorbijkomen, dit is eigenlijk gewoon slag in je haar, wat je vaak krijgt na een dagje strand. Er zijn ook beachy sprayes op de markt die je door je haar kunt sprayen voor dat 'beachy hair' effect.

Wat draag jij in je haar op een warme zomerdag? En wat vind jij van deze haarlooks?