Stylepage // Juli

Zo laat ik was met de favorieten van juni deze maand, hoe laat ik ben met de stylepage van deze maand, Juli.  Ookal is het al een tijdje zomer en is de vakantie (voor de meeste mensen) alweer begonnen, dus eigenlijk zouden we nu massaal aan het strand moeten zitten en genieten van een heerlijke, warme zomerdag, gekleed in een topje plus short. Maar, helaas laat het weer niet echt zien dat het zomer is en laten de wolken zich toch net wat te graag zien (terwijl ik dit typ valt de regen ook weer keihard naar beneden, bah!).

Maar toch houden we de hoop erin dat de zomer nog komt of wanneer we op vakantie zijn de zon de hele tijd schijnt. Laten we daar maar vanuit gaan dan, want ook in deze stylepage zitten veel zomerse items! Lees snel verder op de volgende pagina om de stylepage van Juli te bekijken...


ESSIE LAKJES // FRIENDSHIP BRACELET VIA RIVER ISLAND // ZOMERJURKJE VIA DESIRE CLOTHING  // STRANDTAS VIA TUMBLR // AMERICAN FLAG SHORT VIA TUMBLR // OMBRE DIP DYE SHORT VIA LAVIS HALICE // MINT BLOUSE VIA MODCLOTH // BACKPACK VIA MODCLOTH // FRIENDSHIP BRACELET VIA SEASONS ONLINE 

Worden jullie ook zo blij van al deze zomerse items? Wat sowieso nog op m'n wishlist staat, is zo'n blouse zonder mouwen, deze mintkleurige van Modcloth vind ik heel erg leuk en perfect voor de zomer! De American Flag Short en de Ombre Dip Dye Short vind ik ook beide erg tof, maar dat wisten jullie natuurlijk al ;-). De backpack zie je de laatste tijd ook steeds vaker, ik vind 'm helemaal geweldig! Niet alleen voor naar een festival, zo'n rugtas is overal handig voor! En natuurlijk zijn de vriendschap armbandjes niet te ontbreken, ik ben de laatste tijd al wat bezig geweest om ze zelf te maken, maar het kopen zelf is natuurlijk net even wat handiger...

Welk item vind jij het leukst en wat staat er sowieso nog op jouw wishlist voor deze maand?