Mijn favo beautyproducten van de maand Juni!


Het is al een tijdje geleden dat de maand Juli begon, maar toch wil ik jullie nog mijn favo beautyproducten van de vorige maand, Juni, laten zien. Vorige maand werd het zomer en ook al liet het weer dat niet echt blijken, ook deze maand zitten er weer wat fijne zomerproducten bij. Lees maar snel verder op de volgende pagina...


Alle producten samen

Haarproducten

Links: Gliss Kur anti-klit spray, rechts: Kruidvat haarkam 

De anti-klit spray van Gliss Kur heb ik al best wel lang, maar ik gebruikte 'm zelden. Tot een tijdje geleden, en nu heb ik 'm weer helemaal herontdekt, wat een handig ding! De haarkam nam m'n moeder een tijdje geleden mee van de Kruidvat, in het begin vond ik de kam wat raar, maar eigenlijk is ie' best fijn.  

Gezichtsproducten

Rechts: MAC Hey Sailor! Highlighter (Blush) in Crew en rechts: Essence Sun Club oogschaduw pallet in 02 Long Beach

Dat de MAC highlighter in mijn favorieten zit, was vat niet zo moeilijk te raden voor jullie. Een tijdje geleden kocht ik mijn alleerste MAC product en oh, wat ben ik ongelofelijk blij met dit product. Love it! Daarnaast een oogschaduw palletje van Essence uit de Sun Club collectie die ik de laatste tijd ook aardig vaak heb gebruikt. De kleuren zijn echt prachtig!

Nagelproducten

Van links naar rechts: NYC 253 Mint Macaroon, Nabi 76 Angel Peach en Burt's Bees nagelriem crème

Over de lakjes moest ik niet zo lang nadenken. Deze twee zomerse lakjes vind ik gewoon prachtig (vooral met lekker weer) en stralen gewoon 'vrolijkheid' uit. Ik hou heel erg van mint en dit kleurtje van NYC is echt een perfect mintkleurtje! Het lakje van Nabi is al vanaf het begin favoriet, het is gewoon zo'n mooi lichtroze kleurtje, wauw... De nagelriem crème van Burt's Bees heb ik ook al best lang, maar hij blijft fijn! Deze heb ik de laatste tijd bijne iedere dag wel even opgesmeerd. Naar mijn mening een perfecte (en goedkopere!) vervanger van de Lemony Flutter van Lush. 

Lipproducten

Links: MAX (Action) Lipstick in Hot Pink en rechts: Labello lipbalm in Vitamin Shake

Een lipstickkleur die ik de afgelopen tijd veel heb gedragen, is zeker weten dit roze kleurtje van MAX van de Action! Ondanks de prijs komt er veel pigment vanaf en ook vind ik dit kleurtje wel erg leuk staan met dit lekkere weer (zie foto). Rechts zie je een lipbalm van Labello, namelijk Vitamin Shake. Deze heb ik ook al best lang (en dit is mijn tweede alweer), ik blijf 'm lekker vinden. <3 

Overig

Links: Essence My Base Skin Perfection Make-up Base en rechts: Beyoncé Heat Rush parfum

Eigenlijk hoort de Skin Perfection Make Up Base van Essence bij de gezichtsproducten, maar ik (met mijn domme hoofd!) was dat even vergeten, maar goed, anders stond Heat Rush ook zo alleen (haha ^^). Ik dacht eerst dat ik de andere versie van My Base had gekocht (met de shimmers) maar ik nam dus de verkeerde mee. Deze 'basis' is een beetje hetzelfde als een primer en aangezien mijn primer net op was, kwam het wel goed uit. Rechts zie je het Heat Rush parfum van Beyoncé, een heerlijke, zomerse geur. In de winter was deze geur toch net wat te zómers, maar in dit seizoen komt ie' weer van pas. 

En dit waren mijn favo beautyproducten van de maand Juni! Deze keer weer in een artikel, i.p.v. in een filmpje, dat leek me ook wel weer een keer leuk. 

Wat zijn jouw favo (beauty)producten van de afgelopen maand, Juni?