My hearts - een 'bom' aan inspiratie

Je gaat vooral veel shorts tegenkomen, ik zie de laatste tijd gewoon de leukste shorts! <3

Je zal nu vast wel denken, my hearts?! Yep, my hearts. Jullie kennen vast en zeker allemaal weheartit.com wel en ook maak er al een paar jaar gebruik van. Sinds een tijdje heb ik er ook een account aangemaakt (gewoon via Twitter) en dit is zo handig! Ik dacht eerst dat niet zoveel uitmaakte, maar op je eigen account hoef je niet zelf foto's te posten (of wel, wat je zelf leuker vind), maar ook kun je foto's gaan 'hearten'. Deze foto's komen dan bij je account te staan, en zo staan je favoriete foto's die je zelf hebt 'gehearted' op jouw account! Mensen die je volgen kunnen deze dan ook weer gaan 'hearten'. 

In ieder geval, ik vind dit heel erg handig, omdat je de foto's die je een hartje hebt gegeven, ook weer terug kunt kijken, heel handig voor als je bijvoorbeeld inspiratieloos bent. In dit artikel laat ik mijn favoriete 'hearts' zien van de afgelopen tijd, dus je zou het kunnen zien als een soort inspiratie artikel. Kijk maar mee op de volgende pagina...


 Tribal nagels! Dit vind ik zo leuk lijken en ik kan ook niet wachten om het een keer te maken. Ik denk wel dat er veel tijd in zit, maar in de vakantie heb ik er vast genoeg tijd voor ;-)

Ah, wat een prachtige knot! Ik zou dat echt niet kunnen, dat je de achterkant ook nog naar boven hebt ingevlecht. Maar, het staat echt geweldig!

 Studs! Aah, ik vind ze zo geweldig en maken deze All Stars toch weer een tikkeltje stoerder, tof! 

 Kon ik dit ooit maar... *zucht* 

 Nu al zin in Parijs, woohoo! Daarnaast natuurlijk ook hele mooie foto <3

 Kant en kant! Je denkt dat dit al te snel 'té' zou worden, maar het vast eigenlijk best mee. Check de foto maar ;-) 

Love neon! En het haar vind ik ook geweldig...

 Die moet ik hebben! Oh em gie! @#@$#%#$^

 Zo mooi... 

 Ombre nagels, love it! Ik heb het zelf ook al een paar keer gedaan en het effect is zo leuk.. Komt trouwens binnenkort ook een artikel over ;-)

 Love that colour! Ook erg leuk gecombineerd met zo'n spijkerjasje.

 Bloemetjes op je broek! Hoe vrolijk?! 

Zo'n short zagen jullie ook al op de eerste foto, ik vind ze geweldig! 

Een spijker giletje past bijna overal wel bij, handig! En die studs zijn ook te gek ^^

De asymmetrische trend is té leuk! En als je van de kleur van het jurkje en de achtergrond geen 'summer feeling' krijgt, weet ik het ook niet meer...

Hoe leuk kleuren wel niet bij elkaar kunnen staan... Me like!

Vriendschapsarmbandjes staan zo vrolijk! Ik heb er zelf al een paar in m'n bezit en wil de komende tijd ook proberen om wat zelf te maken... 

 Zegt toch genoeg dat ik deze foto een 'hartje' heb gegeven? 

Ah, Essie, wat doe je ons aan!

Ik denk dat het zo wel even genoeg voor nu is. Hopelijk ben je na inspiratieloos te zijn geweest, nu weer een beetje opgeknapt en ga je na het lezen van dit artikel weer snel verder met je blogartikel. Succes! :) 

Knap jij ook altijd zo op van zulke inspiratie plaatjes? Wat doe jij altijd als je inspiratieloos bent? Ik ben benieuwd!