Mini Shoplog | H&M en Action

Vandaag weer een shoplog, deze keer een mini shoplog. Nu het vakantie is heb ik veel meer de tijd om even snel langs de stad te gaan en die tijd gebruik ik dan ook. Niet om superveel te kopen, maar wel stonden er al een tijdje een paar dingen op m'n wishlist die ik dan eindelijk mee naar huis kon nemen. Zoals ik al zei niet superveel dingen, maar het leek me toch wel even leuk om aan jullie te laten zien. Kijk maar mee op de volgende pagina...

De 'kleine' buit


Laten we beginnen met deze neon roze broek van H&M. Ik was eigenlijk op zoek naar een spijker short om die vervolgens te 'dip-dyen', maar daar wilde ik het liefst niet te veel voor betalen. Ik kon helaas alleen maar shorts vinden van 20 à 25 euro, dus dat werd 'm niet. Toen vond ik deze neon roze short (dat die neon is kun je helaas niet goed op de foto's zien) en toen bedacht ik me dat ik deze ook wel goed kon gebruiken voor het 'dip-dyen'! Ik heb het nog niet gedaan, maar wanneer ik dat wel hebt gedaan komt er natuurlijk een artikel over. H&M Roze shorts €9,95


Bij de H&M vond ik ook nog deze neon roze armband, die pérfect bij de roze shorts past. Ik vond 'm leuk en nam 'm daarom mee ;-) H&M Roze armband €4,95


Eigenlijk zocht ik naar textielverf om een short/shirt te 'dip-dyen' maar met textielstiften kan dat ook natuurlijk heel gemakkelijk. Helaas kon ik geen goede spijkershort vinden en nam ik een roze mee naar huis, maar deze stiften komen vast nog wel een keer van pas. Action textielstiften €1,25 


Bij de Action kocht ik ook transferpapier, hier had ik veel over gelezen. Ik wil deze vakantie graag een plaatje op een hempje maken en dat kun je heel gemakkelijk maken met transferpapier. Ik wil er niet teveel over vertellen, want ook híer komt binnenkort een artikel (DIY) over! Action transferpapier €2,99


En dan als laatste, van de Action, bleekmiddel. Je zal nu vast wel denken: 'huh, bleekmiddel?! Wat moet je daar nou mee?', maar dit ga ik gebruiken voor het bleken van mijn short. Ik ben benieuwd of dit me gaat lukken, maar dit krijgen jullie binnenkort wel te zien (zoals nog veel meer dingen, haha)! Action bleekmiddel €0,99 

En dit was mijn mini shoplogje alweer! Ik ben heel erg blij met de spullen die ik heb gekocht en kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan. Wanneer jullie dit lezen ben ik er vast al mee bezig geweest, maar nu ik dit typ kan ik niet wachten om er aan te beginnen. ;)

Hebben jullie onlangs nog wat leuks geshopt?