Swappen met Ellen! (video)


Een tijdje geleden mailde Ellen mij met het idee om te gaan swappen. Dit had ik nog nooit eerder gedaan, dus leek het me wel erg leuk om een keer te doen. Een tijdje geleden ontving ik dan ook haar pakketje, waarin hele leuke producten zaten. Een swap houdt in dat je producten die je nauwelijks gebruikt (of nooit hebt gebruikt) ruilt samen met een andere blogger die ook producten ruilt met jou die zij ook nauwelijks of nooit gebruikt. Zo ben je je oude spullen kwijt die je nooit meer gebruikt, en krijg je in ruil daarvoor weer nieuwe spullen. Ook kun je bijvoorbeeld iets opsturen naar de ander wat je hebt gekocht, wat je zelf het fijnst vind (dit heb ik zelf ook gedaan, toch het hygiƫnist). Ik maakte een filmpje met daarin een unboxing van de swap van Ellen. Kijk maar mee!


Vergeet de video niet in (1080)HD te kijken!

Hieronder nog even alle producten op een rij:

 Maskers

Ik heb geen idee wat voor maskers dit zijn door het Chinees wat er op staat, maar ik denk dat het gewoon van die maskers zijn die je op je gezicht moet doen, goed aandrukken en daarna moet laten zitten voor 10 - 15 minuten (en er vervolgens natuurlijk weer af halen!). Ik ben er in ieder geval heel erg benieuwd naar ;-). Eerst maar eens kijken of we ze op mijn hoofd passen, haha...

 Testertjes

Er zaten heel veel testertjes bij de swap, heel erg leuk! Ik ben vooral heel erg benieuwd naar de BB Creams, omdat ik nog op zoek ben naar een goede. Ik heb de Skin79 BB Cream in Hot Orange op het oog, maar je weet het maar nooit, misschien bevallen me deze ook wel erg goed! Deze ga ik uitgebreid testen en dan komt er (denk ik) ook wel een artikel over. 

Nagelspulletjes

En dan als laatste, nagelspulletjes! Hier werd ik echt door verrast, wat een leuke spulletjes! Ik ben vooral helemaal blij door het milkshake roze kleurtje van Pieces, wauw, wat is ie' mooi! De stripers van bornprettystore.com vind ik ook helemaal geweldig, deze zijn zo handig!

Mijn favorieten

Wat ik ook al in het filmpje zei, zijn dit mijn favorieten. Sowieso het lichtroze kleurtje van Pieces vind ik prachtig, zo een had ik nog niet en daarom ben ik zo blij dat ie' in de swap zat! De stripers van bornprettystore.com vind ik ook heel erg mooi, die glitters zijn echt prachtig! Ik denk dat je deze drie nagellakjes de komende tijd nog wel vaker gaat zien ;-). De testertjes van de BB Creams vind ik heel erg handig, omdat ik daar al zo veel over heb gelezen. Ik ben erg benieuwd naar deze drie, ik ben ook van plan om deze drie in een artikel met elkaar te vergelijken, zodat jullie kunnen zien welke ik het fijnst vind en wat de dekking is etc. 

Ik ben zo blij met de spulletjes die in de swap van Ellen zit, nogmaals heel erg bedankt Ellen! Neem ook zeker even een kijkje op de leuke blog van Ellen (klik!). 

Heb jij al eens geswapt? Zo ja, wat vond je daarvan? Zo nee, zou je dat wel eens willen doen?