NOTD: Too Much Cuteness


Gisteren konden jullie al lezen over de swap met Ellen, waarvan ik het roze kleurtje van Pieces en de stripers van bornprettystore.com helemaal geweldig vond. Ik kon niet wachten om ze te combineren in een 'nail-art', wat ik later die dag dan ook al snel deed. De kleurtjes passen zo goed bij elkaar, dus dit wilde ik zeker even proberen!



De lakjes die ik gebruikte zijn (links) een Pieces lichtroze milkshake kleurtje in Peach en (rechts) een striper met bomvol roze glitters van bornprettystore.com, die ik helaas niet meer kan vinden op de webshop. Het merk kan ik ook niet goed vinden, je ziet wel wat op de voorkant staan, maar dat is niet echt te lezen.


En dit is dan het resultaat! Ik heb eerst op alle nagels het lakje van Pieces gebruikt (hier had ik wel 2 - 3 laagjes voor nodig) en vervolgens heb ik op mijn duim, middelvinger- en pink de striper aangebracht met 3 strepen op elke nagel. Supercute toch?! Vandaar ook de naam too much cuteness, natuurlijk ;-)


Ik weet niet echt of ik het een 'nail art' kan noemen, omdat het zo simpel is, maar toch vind ik het er heel erg leuk uitzien en zeker voor herhaling vatbaar. Dit ga ik deze zomer vast nog veel meer dragen (vooral met lekker weer denk ik, tenminste, als we dat nog krijgen!).

Wat vinden jullie van deze combinatie en welk kleurtje dragen jullie het liefst in de zomer?