Sneak Peek of My Life #4


Vandaag weer een nieuwe Sneak Peek of My Life, de vierde alweer! Ditkeer wat minder foto's dan de vorige keer, omdat ik ook al een speciaal artikel heb gemaakt over de Juni Photo Challenge, waar ik vorige maand aan meedeed. Maar alsnog een boel foto's die ik graag aan jullie wil laten zien, zodat jullie een overzicht krijgen van wat ik de laatste tijd heb gedaan. Kijk maar snel mee op de volgende pagina om de foto's te zien die ik op Instagram postte...



 1 /  Bartje van de (drie keer raden!) Bakker Bart, yum!

 2 / Time flies! Walibi was zó leuk :-)

 3 / Eerder schreef ik al een artikel over mijn favorieten van New Yorker, maar helaas heb ik nog geen kans gehad om er naar toe te gaan. Nu ik vakantie heb lukt dat wel, ik ga er zeker weten binnenkort heen!

4 / Wat moet je doen als je alleen een halfuur - drie kwartier naar huis moet fietsen? Juist ja, make pictures! Ik moet elke dag op de dijk fietsen, en aan de rechterkant zie je dan het meer liggen. Dit geeft altijd wel een mooi beeld, dus jullie begrijpen vast wel dat ik dat beeld vast moest leggen ;-) 

5 / Ik ben in in love met die blouse! Wauw!

6 / Yummie! Deze cupcakes heb ik trouwens niet zelf gemaakt hoor, was het maar waar ;-)

7 / Leren, leren, leren... Dit was trouwens voor mijn laatste toets, gelukkig maar!

8 / Er zijn de laatste tijd zoveel leuke shorts! Ook deze exemplaren vind ik allemaal geweldig, dus ik besloot er een collage van te maken.

 9 / Het was lekker weer, dus dat betekende weer tijd voor sandaaltjes! Deze komen trouwens van de Forever18 (nee, geen Forever21! Raar hè?! Ik kocht ze volgens mij in Duitsland/Zwitserland). 

10 / Tribal nails, ah wat zijn ze mooi! Deze creatie heb ik (helaas) niet zelf gemaakt...

11 / Maar, dit is mijn eigen versie! Ik vind ze persoonlijk niet eens zo goed gelukt, omdat ik geen zwarte striper heb, maar ik kreeg er wel veel lieve complimenten over op Instagram en daar omheen. Thank You! Je kon er hier ook al een artikel over lezen.

12 / Donut time, jammie! <3

13 / Superleuk om in de vakantie te doen: cupcakes bakken met je vriendinnen! En ze daarna natuurlijk versieren ;-) 

14 / En nog een keer! Deze maakten we voor een verjaardagsfeest van een vriendin van ons <3 Hier kon je er ook al een artikel over lezen!

15 / Toen ik thuis kwam na mijn rapport op te halen, lag dit op mijn bureau... Een cadeautje voor mijn rapport van mam, lief! De nieuwste Fashionista, bomvol Whitney Port.. Opzich best leuk en handig om te lezen, maar na een tijdje werd ik er wel een beetje zat van, haha... 

16 / Ook ontving ik laatst de swap van Ellen, met o.a. dit prachtige lichtroze lakje van Pieces, love it! Komt nog een artikel over!  

 17 / En hier nog met een roze glitter striper van bornprettystore.com die ook in het pakketje zat. Bedankt Ellen!  

En dit waren de foto's alweer! Over 2 weken weer een Sneak Peek of My Life artikel! Nu het vakantie is, heb ik veel meer tijd voor foto's maken, dus verwacht bij het volgende artikel weer veel foto's ;-)

Heb jij de laatste tijd nog wat leuks meegemaakt?