Stylepage // August


Augustus is al weer een tijdje begonnen en hopelijk komt het mooie weer weer terug en kunnen we er nog even van genieten, in deze vakantie. Net zoals vorige stylepages blijven we hopen op veel zonuren en ook al hadden we dat vorige maand weer een beetje: we blijven hopen op meer! Daarom zitten er in de stylepage van deze maand ook weer veel zomerse items waar ik zelf helemaal blij van wordt. Ik heb veel items in de stylepage gedaan die je de laatste tijd erg veel ziet en ook helemaal in zijn. Ik ben zelf helemaal gek van deze trends, vooral de aztec/tribal print en de spikes/studs vind ik heel erg tof. Heb ik jullie al nieuwschierig gemaakt?! Kijk maar snel op de volgende pagina naar de stylepage van deze maand:

1) Dorothy Perkins 2) Lipsy 3) Shopbop 4) Runway Dreamz 5) Chicwish 6) Chicwish 7) Colette 8)  New Look 9) Unif Clothing 10) Diva

Ik vind deze stylepage van deze maand zó leuk! Er zitten allemaal items bij waar ik heel erg van hou en die ik het liefst (als ik het geld had) allemaal wel zou willen kopen. En wat vinden jullie, zou jij dit ook allemaal wel willen hebben of denk je er anders over?