Lookbook: zomer inspiratie

Hoewel ik niet dagelijks op Lookbook kom, ik vind het wel een heel gave site. Als ik even niet weet wat ik die dag moet dragen, kan ik veel inspiratie halen van Lookbook, zo fijn is dat! In dit artikel laat ik een paar outfits voor in de zomer zien, die ik zelf erg leuk vind. Kijk maar snel mee op de volgende pagina...



1 / Deze outfit van Alana is niet alleen heel zomers door de short, maar ook heel erg vrolijk door het shirt. Dit is echt de perfecte outfit voor naar het festival, met dat 'hippiebandje', de laarzen- en tas. 


2 / De outfit van Tiphaine is ook heerlijk zomers door de short. De aztec print op top staat daar weer erg leuk bij en bij deze outfit zie je ook mooie, open schoenen; sleehakken!


3 / Weer een aztec print, bij deze outfit in het rokje! Heel leuk gecombineerd met de riem en de blouse erbij, deze outfit zou ook heel goed zijn voor een festival. De outfit is trouwens van Alexandra


4 / Een hele zachte outfit van Flávia is deze zeker. Maar, dat is juist zo mooi! En leuk dat de rode kleur van de Amerikaanse vlag weer terugkomt in de hakken. 


5 / Alweer zo'n outfit met rustige kleuren, en kant! De rok vind ik heel erg mooi doordat ie' asymmetrisch is en de combinatie van de rok met het kant en de blouse ook erg mooi. En het haar van Fanny, wauwie! 


6 / Neon is een van de grootste trends van het moment en ook 'Lookbookers' doen er goed aan mee. Deze blouse van Annabelle vind ik zo mooi, ook het ritszakje wat er op zit vind ik erg leuk. En ook weer heel leuk gecombineerd bij de broek! En dan die paarse details, wauw...


7 / Ombre haar en een ombre trui, waarom niet?! En de spikes op de trui maken het natuurlijk helemaal af! Ook leuk detail: het kruis van de ketting is andersom, grappig! Outfit van Kavita 


8 / Studs, je kunt er niet genoeg van hebben in je outfit! De blouse en de laarzen zijn ook heel druk, maar toch staat het erg leuk bij elkaar in deze outfit van Anastasia.
  

9 / Nog meer neon! Hoe kleine neon details het verschil kunnen maken.. Wauw! Outfit van Sietske


10 / En ten slotte nog een heel leuke outfit van Alice met als eyecatcher de schoenen, loafers met spikes! Deze schoenen vind ik zó vet, ook al vraag ik me wel af of het wel lekker zit.  

Ik vind deze outfits stuk voor stuk allemaal erg mooi, maar als ik dan echt moet kiezen, kies ik toch voor outfits nummer 3, 5, 6 en 7. Sorry mensen, beter kan ik echt niet kiezen! 

Welke outfit vind jij het mooist?