Lifestyle / Leuke DIY's op een rijtje!


De laatste tijd ben ik helemaal into DIY's en ook al lukken ze niet allemaal (en komen daarom ook niet online), ik blijf het heel leuk vinden om nieuwe te ontdekken. Een tijdje geleden deed ik al zoiets, maar dan met alle DIY's die ik nog heel graag een keer wilde doen. In dit artikel laat ik DIY's zien die ik ben tegengekomen en waarvan ik nog niet weet of ik ze ook ga maken of niet, het kan ook zijn dat ik er bijvoorbeeld nog niet de benodigdheden voor heb. In ieder geval, kijk maar snel mee op de volgende pagina!


1 / FASHIONISTA: DIY AZTEC RUGZAK

Deze DIY kwam ik net toevallig tegen op Weheartit, zo leuk vind ik deze! Het is een bladzijde uit het tijdschrift Fashionista (wat ik overigens ook een heel tof blad vind) en het resultaat vind ik zóó mooi! Maar ja, nu eerst nog zo'n mooie rugzak ;-) 

2 / WEHEARTIT PICTURES: DIY STUDDED COLLARS/SHORTS

Studs en spikes zijn zo leuk en kunnen een outfit ook helemaal af maken. Vooral op een kraagje en op shorts vind ik ze heel erg leuk lijken en ook is het natuurlijk heel simpel om zelf te maken. Dat wil ik ook wel heel graag doen, ik moet alleen nog studs vinden ;-). Ze zijn via internet makkelijk verkrijgbaar, dus dat moet ooit wel een keer goed komen, haha. 

3 / SIDE ON SHORTS OR OTHER FASHION ITEMS

Kant is sowieso wel erg in (geweest) deze lente/zomer, maar ook kun je je er heel gemakkelijk een kledingstuk mee oppimpen. Zoals de achterzak van je short/lange broek, daar kun je heel simpel een lapje kant overheen naaien en 'hij' ziet er gelijk een stuk leuker uit!

4 / MAKE FRIENDSHIP BRACELETS (WITH STUDS OR SPIKES)

Vriendschaps armbandjes, ze zijn zo leuk! Het is niet eens super moeilijk om te maken, maar het kost zo veel werk, poeh! Ik heb het al eens geprobeerd, maar ik had 1) geen leuke kleuren, alleen donkergeel, rood, wit en blauw en 2) omdat het zo lang duurt haak je af en al je weer verder wilt zit alles weer in de knoop, haha! Maar, als ik wat mooiere kleuren heb, verdienen zulke vriendschaps armbandjes zeker een tweede kans!

Dan hieronder nog een paar overige foto DIY's die ik ook helemaal geweldig vind:   

 Bron



 Bron

 Bron (voor bokeh hartjes)


Als je al op de bronnen had gelikt, kwam je erachter dat de meeste DIY's van de site Honestly WTF komen, dit is zó'n toffe DIY site! Neem zeker even een kijkje! ;-)

Welke DIY wil jij graag nog een keer doen?