New haircut: ombre hair!


Al een tijdje wilde ik graag ombre hair: je haar laten overlopen naar lichter / donker haar. Ik ben van mezelf goudblond, dus voor mij betekende dat naar bruin haar. Ik vond het best wel eng om m'n haar voor de eerste keer te laten verven, maar ik vind het resultaat heel erg leuk! Lees snel verder op de volgende pagina om meer over mijn 'nieuwe' kapsel te lezen...



Ik was een paar weken geleden ook al naar de kapper geweest, dus mijn haar hoefde verder niet geknipt te worden, ik ging alleen voor het verven. Ik liet een plaatje zien van een meisje met ombre haar en probeerde het effect zo wat uit te leggen. Dat lukte aardig, want de overloop in mijn haar kun je goed zien!

Het is wel heel wennen, van blond naar bruin. Ik heb mijn haar wel eens rood geverfd met een kleurspoeling, maar dat was er ook zo weer uit. Dit is toch in een keer veel anders, poeh! Je ziet het op de foto's niet heel goed, maar mijn 'echte' haar zie je aan de bovenkant nog wel, want ik wilde nog wel dat je mijn echte kleur haar zag.


Ik ben wel heel tevreden met mijn haar hoe het er nu uitziet, de kleur overloop vind ik mooi gelukt en misschien wel wat donkerder dan ik wilde, maar toch is het denk ik iets van wennen. Nu ik op vakantie ben, wordt het in de zon vast nog wel wat lichter, dus dan hoop ik daar maar op.


Zoals je op de foto hierboven ziet is de onderkant toch wel heel donker, wat ik aan de ene kant best mooi vind, maar aan de andere kant zó raar vind. Ik weet ook niet echt of het echt bij me past, maar we zien wel.

Nog wat overige foto's van mijn nieuwe kapsel:




Toen mijn haar geverfd was en al, heeft de kapster ook nog aan de onderkant van m'n haar mijn haar gekruld met een stijltang. Dit creëert echt mooie krullen en veel volume aan het einde, dus dit ga ik zeker vaker doen!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe kapsel en wat zijn jullie ervaringen met de kapper?