Essence LE Ready For Boarding Lip & Cheek Creme


Ik weet dat het inmiddels al een poosje is geleden dat de Ready For Boarding LE collectie van Essence uitkwam, maar toch wil ik deze mooie cream blush- en lipbalsem aan jullie laten zien. Ik kocht deze blush net voordat ik op vakantie ging, dus daarom dat het er niet meer van is gekomen om er een artikel over te maken. Ik vond het toch jammer om deze aan jullie voorbij te laten gaan, dus besloot ik om er toch maar een review over te schrijven. Je zal dit product misschien nog vinden in de schappen (bij ons was ie' er in ieder geval nog, de nieuwe producten waren er nog niet eens (balen)! En anders kun je 'm misschien nog in een kortingsbak vinden voor een beter prijsje ;)


De lip & cheek creme komt in een simpele verpakking, maar dat vind ik juist wel fijn. Doordat ie´ doorschijnend is, zie je al snel welke kleur het is en dat vind ik altijd een pluspunt. De lip en cheek creme was er ook nog in een andere kleur en ik koos voor 01 Sending You Kisses.


Een tijdje geleden alweer zagen jullie een andere review over een cream blush van Catrice. Die vind ik heel erg fijn, dus daarom was ik wel benieuwd naar een cream blush van een ander merk. Daarnaast vond ik de kleur ook heel pretty, dus toen moest ik 'm wel meenemen ;-)


De geur doet me heel erg denken aan de lipbalm die in de I Love Berlin LE collectie van bijna twee jaar geleden zat. Precies dezelfde geur! De kleuren lijken ook heel erg op elkaar, maar toch is de blush net ietsje lichter.


De kleur is heel goed op te bouwen, als je niet zoveel op je wangen wilt, breng je maar een beetje aan op je wangen en als je wat meer wilt, breng je wat meer aan, simple! Wel is het jammer dat de kleur niet heel goed te verdelen is over je wangen. Zo'n swatch gaat nog prima, maar op je wangen wil je natuurlijk niet dat het zo donker wordt zoals bij de swatch op mijn arm! Daarom moet je heel voorzichtig zijn met het aanbrengen, anders heb je al snel teveel op een plek zitten en dat staat niet mooi.

Rare foto (en hier ben ik nog blond!), maar hier zie je het verschil op de wangen wel goed. Links zonder de blush en rechts mét de blush. Ziet er mooi uit, toch?! Je ziet duidelijk rode blosjes op je wangen, maar toch lijkt het heel natuurlijk.

Ik heb het nu wel steeds over een blush, maar eigenlijk is het naast een blush ook een lipbalm! Je kunt 'm namelijk ook nog voor je lippen gebruiken ;-) Ik gebruik 'm persoonlijk vaker als blush, omdat ik het toch wat onhygiënisch vind om het voor je wangen én je lippen te gebruiken, maar ook op je lippen geeft ie' een mooi kleurtje af.

Wat vinden jullie van cream blushes en hebben jullie er al een in jullie bezit?