Fashion | 5 x bordeauxrode broek


Burgundy (oftewel: bordeauxrood, maar burgundy klinkt leuker, haha!) is een kleur die je afgelopen winter veel zag, maar ook deze herfst/winter weer helemaal in is. Ik blijf de kleur geweldig vinden en ging er daarom mee aan de slag op Polyvore. Ik heb sinds kort ook een (nieuwe) bordeauxrode broek, die ik dan ook maar al te graag draag. Maar, hoe moet je nu zo´n broek combineren? In dit artikel vind je 5 handige setjes/combinaties!


 1) Miss Iny 2) Topshop 3) Windsor 4) Topman 5) H&M 6) Asos

Setje 1 is simpel, maar toch erg stoer door de boots (met studs!) en de bijbehorende accessoires. Een spijkerblouse bij een bordeauxrode broek kan áltijd, persoonlijk vind ik deze combinatie helemaal super. 

1) J. Crew 2) Topshop 3) My Hot Shoes 4) Miss Selfridge 5) Coggles 

Hoewel wit en zwart tegenovergestelde kleuren zijn, zijn ze ook prima samen te combineren. Draag een witte blouse over je bordeauxrode broek en draag daarover een (nep) leren jasje (wel open natuurlijk, anders zie je niets meer van de blouse!). De gouden accenten in de strik (die je in je haar kunt doen, cuu-hute!), het jasje- en de schoenen maken de outfit af. 

1) Amrita Singh 2) Mrs H 3) Tainted Kiss 4) Shopbop 5) Own the Runway 6) Ssense 

Zwart kun je nooit genoeg dragen in een outfit, maar pas wel op dat je er niet in verdwijnt. Deze bordeauxrode broek met lichte luipaardprint vind ik erg leuk, normaal ben ik niet zo van de luipaardprint in de kleding, maar bij deze broek staat het toch wel heel erg tof. Je zou denken dat de ring niet echt in het plaatje past, maar integendeel, zo´n fel kleurtje staat juist erg tof! 

1) My Wardrobe 2) Matches 3) Jades24 4) 80´s Purple 5) Pacsun 6) Asos

De sailor trend blijft leuk, óók bij een bordeauxrode broek. Een streepjes trui staat er heel erg leuk bij, maar zo´n sailor blazer maakt het natuurlijk al helemaal af. De moccasins (met etnisch printje!) staan ook heel leuk bij de bordeauxrode broek, vooral als je de pijpen van de broek wat oprolt. 
1) Net a Porter 2) La Garconne 3) Charlotte Russe 4) Heels.com 5) Matches

En dan als laatste, een winter outfitje! In deze outfit kan je er zeker van zijn dat je geen kou vat, want met zo´n warme, dikke trui-  en laarzen kan het niet koud zijn. En om de look wat nonchalanter te maken kun je bijvoorbeeld een cuff om je arm dragen en voor over je schouder een leuke backpack. 

Hopelijk vonden jullie de setjes leuk en heb je weer voldoende inspiratie opgedaan. Dat heb ik in ieder geval wel, ik kan niet laten om mijn broek weer te dragen! In vind alle setjes mooi (anders maak ik ze ook niet, haha), maar setje 1, 2 en 5 zijn toch mijn favorieten. 

Welk setje vind jij het mooist? En heb jij al een bordeauxrode broek in je bezit?


PSSST; ik kom er net achter dat dit mijn 300e artikel is, woehoe! De tijd gaat zo snel...