IHBF bestaat 1 jaar + back in town en nieuwe lay-out!


Ja, jullie zien het goed! Weer artikelen, eindelijk! Na een lange tijd weggeweest (om precies te zijn 2 weken, maar voor mij voelt dit veeeel langer) ben ik weer back in town! Ik heb weer helemaal zin in bloggen en ook zit ik weer helemaal vol inspiratie. Daarnaast hebben jullie het waarschijnlijk ook al gezien: een nieuwe lay-out op IHBF! Ik was echt aan iets nieuws toe, want van de vorige was ik helemaal zat. En dan nog het belangrijkste: IHBF bestaat één jaar! 17 september (dus al wel weer 2 dagen geleden, maar ik laat die dag niet zomaar voorbijgaan hoor! *hint*) 2011, een jaar geleden dus, begon ik deze blog op Blogspot en ik ben blij dat ik heb gedaan. In één jaar heb ik toch een boel volgers gekregen en daar ben ik nog steeds heel erg trots op. Er komt nog een winactie aan om dit ook met jullie te vieren, want zonder jullie was mijn blog natuurlijk nooit zó geweest. <3 



De reden waarom ik 2 weken (waaah!) niet heb geblogd is, is dat school net weer begon en ik daarom een beetje inspiratieloos was. Je zou denken dat na de vakantie je juist veel meer inspiratie hebt, maar er kwam gewoon niets in me op en daarnaast had ik ook niet zoveel zin meer. Begrijp me niet verkeerd, want ik ben er nu al weer helemaal bovenop, maar ik vond mijn lay-out niet meer mooi, en de inspiratie was ook gewoon even helemaal weg.


Dan mijn nieuwe lay-out! Zoals je kunt zien ben ik achter de schermen dus wel lekker bezig geweest met mijn blog, wat op een nieuwe lay-out neerkwam! Eerst had ik ook totaal geen inspiratie in wat voor header/lay-out ik nu moest maken, maar ik wilde wel dat het iets met de herfst te maken had (dus niet met hele felle kleuren ofzo) en daarnaast wilde ik bordeauxrood er ook in hebben, omdat ik dat gewoon een hele mooie kleur vind. Zo kwam ik op deze lay-out, die ik persoonlijk heel erg mooi vind! Ik heb ook nog wat andere dingen veranderd, zo zie je geen hartjes meer in de zijkolom met links (van Bloglovin, Youtube en Twitter) maar gewoon een klein balkje, zodat het net wat overzichtelijker lijkt. Daarnaast heb ik de pagina's ook wat aangepast (want, ik zit niet meer in 2Havo, haha!) etc. etc.


En tja, dan als laatste, school. Ik zit nu nog maar in de derde schoolweek (maar naar mijn gevoel zit ik al wel 3 maanden op school, haha) dus ik heb het nog niet heel druk, maar dat gaat vast nog wel komen. Ik zit nu in 3Havo, dus dat betekent dat ik in dit jaar ook een profiel moet gaan kiezen en binnenkort ook een snuffelstage moet doen. Ik weet nog niet echt welke stage ik ga doen, hebben jullie misschien een idee (ik wil de kant van journalistiek op)? 

Een hele boel worden in een artikel, maar ik hoop dat jullie het toch hebben gelezen, hihi. Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out en hoe gaat het met jullie op dit moment? Ik ben benieuwd!

Love, Myrthe