Oh My Gosh lakjes in Pinky Red en Electric Pink


Al een tijdje heeft Gosh minilakjes in het schap, genaamd: Oh My Gosh. Ik zag ze steeds maar niet in de winkels, dus toen ik een heel schap vol zag staan op vakantie, twijfelde ik er ook niet zo lang over om er wat mee te nemen! Ik nam twee mooie kleuren mee, die ik natuurlijk ook maar al te graag aan jullie wil laten zien.



De potjes zijn een stuk kleiner dan dat je normaal gewend bent van Gosh, in deze lakjes zit 5 ml, terwijl in een normaal potje van Gosh 8 ml zit! Het kwastje is ook wat minder groot, maar dit vind ik zelf niet zo erg. Een breed kwastje werkt ook heel erg fijn, maar voor het lakken van je pink gaat zo'n kleiner kwastje toch net even wat gemakkelijker.

 Pinky Red en Electric Pink

Het was wel even moeilijk om te kiezen welke lakjes ik mee nam naar de kassa, maar uiteindelijk werden het deze twee schattige kleurtjes. Want van roze en rood kun je natuurlijk nooit genoeg hebben!


Ik heb helaas geen foto's van de swatches op mijn nagels, maar ik heb ze beide al wel gedragen. Electric Pink (dus de pinky roze kleur, love ittt!) dekt makkelijk in twee laagjes en bij Pinky Red duurt het wat langer voordat ie' helemaal dekt. Op de foto hierboven heb ik 3 - 4 laagjes aangebracht, maar nog steeds zie je dat ie' wat doorschijnt, jammer!

De nagellak blijft redelijk lang zitten - zo'n 3 à 4 dagen zonder chips, ook zonder topcoat! - en dat vind ik wel een pluspuntje waard. Deze kleuren zijn mooi voor in de zomer, maar om mee rond te lopen in de herfst/winter is ook helemaal moet gek! Zo'n opvallend kleurtje in de rest van je outfit is natuurlijk nooit verkeerd ;-)

Al met al vind ik de kleurtjes zeker hun geld waard, en al hoewel Pinky Red niet super dekt - zo erg is het nu ook weer niet. Ik wil zeker nog wel wat meer lakjes van de collectie proberen, want... Oh My Gosh! ^^

Oh My Gosh lakjes zijn in verschillende Kruidvat fillialen te koop voor €3,99 per stuk, de prijs van de 'normale' lakjes van Gosh is €7,99. 

Wat vinden jullie van de lakjes van Gosh? En van deze kleuren?