Mijn fashion herfst/winter wishlist!


Nu het inmiddels al herfst is (en over een tijdje winter) staan er toch nog een paar items op mijn wishlist die ik nog erg graag wil hebben voor de komende tijd. Ik ben een paar webshops afgestruind en heb daar een paar leuke items gevonden die ik ook wel graag aan mijn kast zou willen toevoegen. Kijk maar mee op de volgende pagina!


H&M / vrolijke kleurtjes! Van de jeans met de aztec print word ik gelijk helemaal vrolijk, wat een toffe kleurtjes! De zeegroene boyfriend blazer staat ook al een tijdje op mijn wishlist, ik vind het zo'n mooie kleur en ook zit deze heerlijk (ik heb 'm al gepast, hihi). Verder nog een witte blouse (omdat ik deze nog niet heb, shame on me! En omdat een witte blouse gewoon overal bij past) en een burgundy tube sjaal, love that colour!

 C&A / Je hebt 'm waarschijnlijk al op een paar blogs gezien, maar ik wil 'm ook: de 'kruisjes' trui van de C&A! Hij kost maar €12 en voor dat geld wil ik 'm zeker hebben! Zara / De army trend is is helemaal in, dus met zo'n blouse zit je nooit verkeerd. Forever 21 / Deze twee truien zien er toch heerlijk warm uit? Ik kan nu al niet wachten om er in rond te sloffen in de koude dagen!

Forever 21 / Mooie kleur blouse! En in combinatie met die ketting; wauw! Ik heb al wel een spijkerjasje, maar die is veel donkerder en ook is de stof heel zwaar (dus niet echt een pretje om die te dragen). Daarom staat dit spijkerjasje op mijn wishlist, lekker licht en past overal wel bij! En als laatste, de collar ketting, deze vind ik zo mooi! 

Dat was mijn wishlist! Op nummer 1 staan toch wel truien op mijn wishlist, omdat ik dat niet echt heb. Wel van die hele oude truien, maar die zijn niet echt geschikt om naar school te dragen (whaha). 

Wat heb jij nog op je wishlist staan voor het najaar?