Mijn favorieten: New Look!

Sinds eind augustus kunnen wij in het noorden ook eindelijk genieten van een New Look, er zit er namelijk eentje in de V&D (Groningen)! Toen ik laatst in Groningen mijn eerste kijkje nam, kon ik mijn ogen niet geloven... ik zag zoveel moois!  Ik kocht er uiteraard ook wat maar dat zien jullie binnenkort wel *hinthint*...  Ik nam natuurlijk ook even een kijkje op de website en vandaag laat ik jullie mijn favorieten zien...


De prijzen zijn bij die items vermeld! Hieronder vermeld ik mijn áálller leukste items van mijn favorieten: 

De bordeauxrode blazer heb ik ook al gepast, maar heb ik toch weer terug gehangen, omdat er ook heel veel andere leuke dingen waren waar ik echt niet uit kon kiezen. Maar omdat een bordeauxrode blazer toch al een tijdje op m'n wishlist stond en ik deze erg mooi vind, staat ie' toch bij mijn favorieten lijstje. 

De ketting met spikes vind ik heel erg stoer, ik heb jammer genoeg nog geen sieraden met spikes en deze vind ik toch wel heeel erg gaaf! Vooral leuk om bijvoorbeeld bij een blouse te dragen ;-)

En dan, de galaxy schoenen! Deze vind ik zo vet, en ik heb ook niets voor niets achter de prijs twee uitroeptekens gezet, want maar €8,99 (!!!!), zooo goedkoop! Ze lopen misschien niet hemels, maar voor de prijs kan je zoiets toch niet laten?!

En dan, de parka met studs! Dit is alvast een sneak peek op een volgend artikel, want ja, ik heb 'm gekocht woohoo! Ik zocht al een tijdje een parka en dit is 'm dan geworden, ik ben er helemaal happy mee! En de studs (die je op de foto helaas niet echt goed ziet) maken het natuurlijk al helemaal af... 

Heb jij al eens wat geshopt bij de New Look?