Sneak Peek of My Life #8


Weer een tijd voor een nieuwe Sneak Peek of My Life! Dit plaats ik om de twee/drie weken om jullie een kijkje te geven in mijn leven. De foto's maak ik met mijn iPod (Touch) en bewerk ik op Instagram. In deze Sneak Peek of My Life zit nog een klein stukje vakantie, winkelen, school en water bij. Want, mijn ouders hebben na lang overwegen en kijken een boot gekocht! Heel tof, dan kunnen we daar in de zomer lekker mee varen. <3 Kijk vooral verder als je de foto's van de afgelopen weken wilt zien!


Links: Nieuwe trui! Van de C&A Rechts: gezellig in een cafeetje met tante/oom en zusje @ sneek 

Links: in Sneek! (Friesland) Rechts: Lekker ontbijtje op zondag <3 

Links: Chocolaaaa = heaven! Rechts: Oorbellen van Primark en Starbucks chocolade munt gekregen van lieve Rianne, thank you! 

Links: Old times met tweelingzusje, ik vroeg 'wie is wie?' en dat was voor sommige toch best wel heel moeilijk! Maar, ik ben de rechtse, volgens mij had ik het daar heel warm ofzo *haha* Rechts: In de New Look in Groningen! Check die pumps op de bovenste plank met studs <3. 

Links: Onder scheikunde met vriendinnen! Too sexy met die witte jassen en brillen, right?! Rechts: Nieuwe lipsmacker van Paul Frank in banaan en aardbei = de perfecte combinatie! En waar te koop? Kruidvat, say what?!

Links: Sportiiiin, haha we lijken net van die moeĆ« (volgens internet is het een woord) honden ^^ Rechts: Yay, de IHBF app! Nee, geen echte app, maar dit kun je voor iedere site instellen met Apple ;) Als je dit ook wilt, moet je me even mailen! Dan kan ik het stap voor stap uitleggen. 

Links: Jaaa, Sinterklaas is weer in Nederland! En wat zat er in mijn schoen ^^? Rechts: Mijn broertje was klaar voor een middag'je varen! How cute?! 

 Links: Aan het varen! Ook al was het best koud, de zon scheen heerlijk! Rechts: moiiiii

Links en rechts: op de boot! Het was heel erg leuk, ik kan niet wachten om ook te varen als het een stuk warmer is...

Links: Yumm, warme chocolademelk! <3 Rechts: Favoriet rond Sinterklaas: chocolade pepernotennn!

Links: Galaxy nails voor de eerste keer uitgeprobeerd! Het is niet super gelukt (beetje te veel glitters, whaha) maar toch ben ik er aardig blij mee! Rechts: Tostiiiii.

En dit waren de foto's van de afgelopen weken! Heb jij de laatste tijd nog wat leuks gedaan?