NYC Applelicious Glossy Lip Balms

De Applelicious Glossy Lip Balms van NYC liggen al een tijdje in de winkels en hoewel ik laat ben, wil ik er toch nog een review over schrijven. De lip balms kwamen helaas pas laat bij ons aan, dus toen ik alle andere reviews kwijlend (whaha ^^) zat te bekijken, wisten de Kruidvat medewerkers nog van niets (huh, wat? Appelisouce?), maar gelukkig nam ik later een kijkje bij de Trekpleister en die hadden de schattige lip balms wel in het schap staan. Ik review vandaag twee van de vier kleuren, namelijk Pink Lady en Big Apple Red. Benieuwd naar meer informatie en swatches? Lees dan vooral even verder!


De verpakking van de lip balms vind ik heel handig, de roze omhulzing bevat wat glittertjes (cute!) en door de doorzichtige dop kun je de kleur van de balsem goed zien. De lip balms zijn 'vernoemd' naar New York, te zien aan de naam Big City Apple natuurlijk.

De lip balms bieden kleur, glans en hydratatie. Het appeltje in het midden zorgt voor het hydrateren van je lippen (door de ingrediënten die er in zitten: shea boter, jojoba en advocado olie) en het gedeelte eromheen zorgt voor een mooi kleurtje- en glans op je lippen.


353 Pink Lady is een lief, zachtroze kleurtje, die je lippen wel laten 'blozen'! Dit is persoonlijk mijn favoriet, omdat die net wat meer subtieler is.

356 Big Apple Red geeft naast het verzorgende deel ook nog een kleurtje af. Dat doet Pink Lady ook wel, maar dat is toch wat meer subtiel.

Beide lipbalms ruiken daarnaast (hoe kan het ook anders?) ook heel lekker naar een fris en fruitig appel geurtje, heerlijk!

En nu, tijd voor swatches!

Links: Pink Lady en rechts: Big Apple Red

Waarschijnlijk wist je wel welke swatch van welke kleur af kwam, maar ik heb het voor de zekerheid er toch maar bij gezet. Zoals je kunt zien geven beide kleuren best wel een goede pigmentatie af, vooral Big Apple Red. Dat had ik ook wel verwacht, eerlijk gezegd. 

 'Naakte' lippen

 Met 'Pink Lady'

Met 'Big Apple Red'

Op de foto's komt de kleur helaas niet heel goed over, ik heb de lipbalms dan ook heel licht aangebracht maar op de foto's lijkt de kleur nog lichter, jammer... Maar goed, je ziet de glans wel duidelijk op de foto's ;-) 

Ik ben heel erg enthousiast over deze twee lipbalms, als je nog op zoek bent naar een fijne, verzorgende én betaalbare lipbalm raad ik je deze zeker aan! De lipbalms zijn opgenomen in het vaste assortiment, dus je hebt nog tijd genoeg om er over na te denken ^^ 

De NYC Applelicious Glossy Lip Balms zijn bij meerdere drogisterijen in het vaste assortiment bij NYC opgenomen en kosten €2,79 per stuk.

Heb jij al zo'n schattige appel lip balm in huis? En zo niet, zou je er wel een willen proberen?