Most worn accessoires

Ik hou van sieraden! Ze maken je outfit toch altijd wat leuker. Ik heb best veel sieraden, maar toch wissel ik altijd een paar af die ik erg mooi vind. Deze favorieten wil ik in dit artikel graag aan jullie laten zien. Raar genoeg draag ik de laatste tijd nauwelijks ringen, terwijl ik die een à twee jaar geleden juist heel veel droeg, dus in dit artikel vind je alleen maar armbanden, oorbellen en kettingen! Kijk maar mee op de volgende pagina...

Kettingen
Links: Claire's Rechts: Primark

Dit droeg ik in de eerste klas ook veel vaker, maar nu is het minimaal. Deze twee kettingen draag ik dan nog wel vaak, de snorrenring vind ik gewoon heel cute en omdat ie' zwart is, past de ketting overal wel bij (behalve op zwarte dingen, dan zie je snor niet meer!). Ik ben ook nog steeds heel erg blij met mijn statement ketting die ik vorige maand bij de Primark kocht. De ketting draag ik vaak bij blousejes, daar past 'hij' perfect bij!

Oorbellen
Oorknopjes set Primark (de snorren oorknopjes komen van de Claire's)

Geen lange oorbellen voor mij, ik heb er nog wel een boel, maar toch ben ik de laatste tijd meer van de oorknopjes. Ik hou vooral van de sets van de Primark, het zijn niet de beste oorknopjes qua kwaliteit, maar ik vind ze zo leuk! Ik ben vooral fan van de strikjes, de snorren (ofcourse) en de kruisjes. En ook mijn studs oorbellen niet te vergeten, maar helaas ben ik daar nu een van kwijt, zodat ik die niet op de foto kon zetten...

Armbanden
Armbanden (van boven naar beneden en van links naar rechts): Sans-Online, Good2Get, Parijs, Primark, Parijs, Parijs, Claire's, Parijs, Bijou Brigitte 

En dan als laatste, armcandy! De laatste tijd draag ik veel verschillende armbanden, en dan vooral armbanden die lekker zitten. Zoals de armbandjes van Parijs, die komen van een souvenirwinkeltje (geen idee hoe dat winkeltje heette, maar hij zat in ieder geval naast het Louvre). De armbanden met de spikes vind ik ook te gek, en deze kleuren passen ook bijna overal wel bij. 


Welke sieraden draag jij het meest?