Tag - Get to know me better!

Yay, weer een tag! Deze 'get to know me better' tag gaat al een tijdje rond, en laatst werd ik ook getagd door Sophie van Girls Newz. Tags zijn misschien niet de meest populaire artikels, maar omdat ik deze tag zelf wel leuk vind om bij anderen te lezen, doe ik 'm ook. Zo komen jullie ook wat meer over de persoon achter deze blog te weten, handig toch?! Kijk maar mee!



Geboortejaar - 1998
Hoe lang ben je? - 1.65
Waar dacht je aan toen je vanmorgen wakker werd? - Bijna weekend, yay!
Waar ben je op dit moment? - Op een stoel aan de tafel in de woonkamer, haha.
Single/relatie? - Single
Beschrijf jezelf in het kort, maar krachtig - Veertien jaar, blogger, verlegen maar ook spontaan, onzeker, vaak vrolijk, houdt van muziek.


Guy-/Girlcrush - Liam Hemsworth, Josh Hutcherson, Adriana Lima.
Wat zou je op dit moment graag willen? - Dat het niet meer zo koud is! Het moet echt snel lente worden, ook al vinden veel van jullie schaatsen vast heel leuk, haha. Maar nee, de winter is echt niet voor mij weggelegd!
Wat is je doel van het leven? - Een gelukkig leven leiden, mijn doelen bereiken en mijn dromen laten uitkomen. En vooral, gewoon genieten van het leven!
Waar ben je bang voor? - Insecten (spinnen) en het overlijden van een dierbare
Heb je je rijbewijs? - Nope, haha! Maar ik denk dat dat wel logisch was ;-). Ik heb nog geen idee of ik 'm ook gelijk wil halen als ik 18 ben, gelukkig heb ik nog genoeg tijd om daar over na te denken...


Nagellak of lipstick? - Zeker weten nagellak! Ik draag ook wel eens lipstick, maar toch ben ik een echte nagellak freak.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? - de zomer! Lekker warm en je hebt natuurlijk de vakantie, heerlijk een paar weekjes genieten zonder school te hebben.
Wil je ooit gaan trouwen? - Ik denk het wel, maar het is niet een 'drang' ofzo, ik denk niet dat als je gaat trouwen, je nog meer van elkaar gaat houden. Maar, ik vind het wel heel mooi!
Ben je een healthy-freak? - Uhm, nee. Haha!
Wat voor kleur haar/lengte heb je? - Blond haar en aan de onderkant bruin (ombre) en haar tot mijn schouders.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? - Tellen schoenen ook? Vast niet, maar ik kan daarnaast niet zo heel veel bedenken, haha! Ik wil heeel erg graag combat boots, en dan vooral dit paar van Ziengs. En daarnaast een paar producten uit de nieuwe collectie van Essence, die in februari uitkomt.


Heb je tattoos/piercings? - Nee, wel gaatjes in mijn oren!
Draag je een bril? - Nope!
Wat is jouw perfecte pizza? - Heel simpel, pizza Hawaï, lekker met ananas!
Wat is je favoriete eten/drinken? - Zoals ik in de 'best of 2012 tag' ook al zei, dit is zó'n moeilijke vraag! Ik lust namelijk bijna alles wel, haha. Maar ik denk dat dat op dit moment macaroni wel op een staat, gewoon simpel maar toch heerlijk! En qua drinken,  tja.. met dit koude weer vind ik thee wel heel lekker. <3
Wat is je favoriete parfum? - Op dit moment Dreams Unlimited van The Body Shop.
Wat is het laatste wat je kocht? - Een nieuwe foundation, blush en nagellakje (zie shoplog) en een verjaardagskaart voor Jessy!


Wat deed je vanochtend om 8:00? - Het liefst zou ik hier 'slapen' beantwoorden, maar helaas: ik zat om 8:00 op de fiets! Bah bah bah.
Favoriete ijsje? - Hm, even denken hoor! Ik vind een aardbeien-of peren ijsje altijd wel lekker, en van dat schepijs vind ik ook heerlijk! Vooral de smaak vanille dan, haha :)
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? - Ik ben niet echt een erge uitslaper, maar dat komt ook wel door school denk ik. Ik ben meer een avondmens, maar dat is niet heel erg handig met school, haha. Doordeweeks probeer ik altijd lekker vroeg op bed te gaan, zodat ik de volgende morgen beter wakker kan worden, haha.
Met hoeveel kussens slaap je? - Gewoon met een kussen.
Wat zijn je plannen voor 2013? - Me goed concentreren op het bloggen, en er voor zorgen dat er om de dag een artikel op staat. Daarnaast ook overgaan naar 4 Havo met een goed rapport, en verder gewoon plezier hebben. Leuke dingen doen (waaronder weer een paar meetings, yeah!) en naar een mooi land in de zomervakantie, ik heb er nu al zin in!
Ben je een ochtend of een avondpersoon? - Ik zei het net al, ik ben echt geen ochtendpersoon. Meer een avondpersoon, maar het is ook weer niet dat ik tot 's nachts dingen aan het doen bent, ik lig wel gewoon voor 23:00 op bed, haha. Dus ik vind de benoeming van Josephine wel goed, een middagpersoon.
Ben je geordend of rommeling? - Beide wel een beetje. Doordeweeks ben ik rommeling, en in het weekend ben ik geordend. Al de rommel die ik doordeweeks heb gemaakt, maak ik in het weekend weer schoon en is mijn kamer weer klaar voor een nieuwe week, haha!


Wat wil je op dit moment graag zien? - Ik moet Plain Jane nog terugkijken van volgende week ;-)
Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? - Ik ben benieuwd of ik dan nog blog, en daarnaast hoop ik natuurlijk op een hele leuke baan, waar ik plezier van heb.
Wie mis je op dit moment? - Mijn blogvriendinnen en vriendinnen die ik ontmoet heb op vakantie.
Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? - Alweer zo'n moeilijke! Ehm, tellen nagels ook mee? Dan dat maar, haha!
Ben je verlegen? - Yep, vooral als ik nieuwe mensen ontmoet. Ik probeer altijd spontaan te zijn, maar dat vind ik nog altijd best moeilijk, haha.
Heb je een accent? - Ik merk het zelf niet echt, maar op filmpjes heb ik wel eens reacties gehad dat ik eeen Twents accent heb. Het zou best kunnen dat ik een beetje een Gronings accent heb, maar Twents: nee.
Heb je zussen/broers, hoe oud? - Jep, ik heb een tweelingzus en nog een jonger broertje van 7 jaar.
Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? - Als de wekker gaat, sta ik op. Vervolgens maak ik me klaar (kleding + make-up, ontbijten en weer tanden poetsen), stap ik op de fiets naar school, heb ik een schooldag tot 2/3 uur, fiets ik weer naar huis. 's Middags maak ik huiswerk en leer ik, en 's avonds (als ik nog tijd heb) ga ik lekker bloggen!

Dit was de tag, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Ik ga niemand taggen, omdat deze tag al zo veel rond gaat op blogwereld. Maar iedereen die het wil, mag 'm natuurlijk overnemen!

Heb jij iets nieuws over mij gelezen wat je nog niet wist met deze tag?