Sale koopjes: Catrice, Essence en Beauticology

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, gaan er een boel producten uit het assortiment van Catrice, dus ik moest wel even kijken bij de nagellakjes (die er allemaal uit gaan) en de foundations, want de 50% korting kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. Ik heb niet heel veel gekocht, maar laatst kreeg ik van mijn moeder ook nog een set met lichaamsproducten van Beauticology, dus deze laat ik ook gelijk even zien. Klik snel op de 'lees verder' knop als je nieuwsgierig bent naar mijn koopjes! 


Omdat mijn foundation bijna op was, besloot ik voor een nieuwe te gaan. Ik was van plan om de matte foundation te nemen, omdat deze 50% korting was en ik die daarnaast ook heel fijn vind. Maar, deze was helaas al uitverkocht dus besloot ik de Photofinish foundation mee te nemen. Helaas was alleen nr. 040 (en ik met mijn bleke huid heb nr. 010) 50% korting, dus hier heb ik wel de volle prijs van €6,59 voor betaald. 

Alle nagellakjes van Catrice gingen uit het assortiment, dus voor €1,35 i.p.v. €2,69 kon ik wel een lakje meenemen! Er waren nog een boel lakjes in het schap, maar heel veel ervan heb ik al en de anderen boeide me niet zo. Dit lakje wel, ik vind 'm zo mooi! Het is een soort oudroze kleur, maar dan net iets donkerder. Dit lakje heet 780 Welcome To Roosywood.  

Als laatste zag ik bij de Kruidvat nog deze blush (01 Renesmee Red) liggen (in de kortingsbak), voor maar €1! Daar kon ik 'm wel voor mee nemen, want ik vind de kleur best mooi en ook was ie' nog nul keer gebruikt. De kleur is wel best rood en goed gepigmenteerd, maar als je voorzichtig bent met de blush staat ie' toch wel heel erg mooi. De blush komt uit een Twilight LE van november, dus 'hij' is niet meer te koop. Misschien dat je 'm net zoals mij ook nog wel in de kortingsbak kan vinden. 


Een tijdje geleden nam mijn moeder dit schattige setje van Beauticology voor mijn zusje en mij mee, super sweet! Dit merk is een soort copy cat van Philosophy, het uiterlijk lijkt er heel erg op. Maar, desondanks vind ik de producten heel mooi en vind ik ze ook nog eens heel fijn. En dan heb ik het nog niet eens over de geur gehad, want, ze ruiken heerlijk! Vooral de body wash met de kersengeur, love that! Ik heb het even opgezocht, je kunt dit setje voor €4,49 bij Kruidvat/Trekpleister kopen.

Dat waren alweer mijn aankoopjes! Als jullie ergens nog een review van willen zien, hoor ik dat natuurlijk graag. Hebben jullie de laatste tijd nog wat leuks geshopt?