Filmpje: outfits weekoverzicht!



Ja, jullie zien het goed: een outfits weekoverzicht! Dit wilde ik al heel lang doen, en nu is het er dan eindelijk van gekomen. Iedere schooldag heb ik een stukje gefilmd van mijn outfit (met een statief, thank god dat we die hebben) en dit heb ik bij elkaar gedaan in een filmpje. Ik heb iedere outfit zo bewerkt dat ie' ongeveer één minuut duurt, dus dat komt uit op vijf minuten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te zien, ik ben benieuwd!

Die cirkel staat niet voor niets op mijn hoofd, je wil niet weten wat voor gezicht ik daar trek hahaha! Ik kwam er bij het bewerken pas achter dat de outfit van woensdag en vrijdag wel heel erg op elkaar lijkt, het enige verschil is een vest en een blouse, maar dat zie je op de foto hierboven niet.

Jullie hadden het waarschijnlijk al wel gemerkt, maar dit filmpje is alweer van een paar weken terug. Dit komt, omdat het filmpje steeds maar niet wilde uploaden. Hij liep steeds halverwege vast, zo irritant! Uiteindelijk is het me gelukt (een paar weken later), dus daarom zie je dat er nog sneeuw ligt. Dan weten jullie dat.

Wat vinden jullie van mijn outfits en van zo'n filmpje? Vaker doen?