Sneak Peek of My Life #11

Oh man, ik plaats veel te weinig foto's op Instagram! Het lijkt wel of ik daar de laatste tijd te weinig inspiratie voor heb, haha. Ik probeer de komende maand wat meer te instagrammen, hopelijk lukt het. In ieder geval, er is alweer een nieuwe maand aangebroken. Het is alweer maart, wauw, de tijd gaat zo snel! Naast school ging ik na een poos weer naar twee meetings toe, maar ook brak de voorjaarsvakantie aan. Het vriest nog steeds een beetje, maar dit geeft me toch altijd weer het gevoel dat de lente er weer aan komt. Kijk maar mee naar de foto's die ik afgelopen maand maakte met mijn iPod, om jullie een kijkje te geven in mijn leven.

Links: Saturday morning, lekker in mijn pyjama, warme trui en pantoffels! Heerlijk om zo wakker te worden en lekker door het huis te sloffen. Rechts: eerste probeersel met kaviaar nagellak! Heel leuk, helaas blijft het niet heel lang zitten. Deze komen van Action, komt binnenkort nog een artikel over. Deze foto is gewoon met mijn iPod gemaakt, als ik 'm dichtbij hield kreeg ik een 'bokeh' effect. Tof!

Links: outfitje Rechts: zo blij met mijn nieuwe laarsjes! Een poosje op moeten wachten, maar ik had ze eindelijk binnen. Ze zitten ook nog eens perfect, dus ik ben er helemaal happy mee. 

Links: foto's van de meeting in Groningen, wat was het leuk en gezellig! Rechts: mooie lucht 's morgens! Wel bewerkt met een filter van Instagram, maar het leek er heel erg op. Van zulke kleine dingen kan ik 's morgens echt blij worden. 

Links: Ik kocht bij Kruidvat naast de nieuwe producten van Essence/Catrice ook nog een knalroze lakje van Catrice (uit de oude collectie) en een dotting tool, dus daar ging ik gelijk mee aan de slag. En zie het resultaat, ik ben er blij mee! Rechts: Weer een meeting, dit keer een gezellige high-tea. Het was zo gezellig en zó lekker! Deze foto is gemaakt door Romy

Links: nieuwe producten gekocht van Essence/Catrice. Eindelijk lagen ze in de winkel, dus ik moest natuurlijk wat meenemen! Rechts: M&M/Kitkat taart gemaakt met vriendinnen, en oh wat was ie' lekker! Wel heel machtig, maar echt heerlijk.

Links: icons van apps verandert met de app Cocoppa, staat veel leuker en vrolijker zo! Rechts: ik hou van dit blauwe kleurtje! Hij komt uit de oude collectie van Catrice dus ik heb er de helft voor betaald, en ohh, ik ben zo blij met die aankoop.

En dit waren de foto's. Ik probeer om meer foto's te maken, zodat dit artikel wat vaker komt, maar zo niet, dan word het een maandelijks artikel i.p.v. een artikel om de twee weken. Hopelijk vinden jullie dat niet erg ;-)! 

Hebben jullie de afgelopen tijd nog wat leuks gedaan?