Foto's/filmpje bloggersmeet in Groningen!

Afgelopen zaterdag had ik na een lange tijd weer eens een meeting. Deze keer in Groningen, dus voor mij lekker dichtbij. Jessy en Romy had ik al meerdere keren gemeet, de rest van de bloggers zag ik voor de eerste keer. Op de foto zie je van boven naar beneden en van links naar rechts Jessy, ik, Floor, Geanne, Marieke, Floor, Laura en Romy. Allemaal hele leuke en gezellige meiden, ik ben dan ook onwijs blij dat ik ze heb ontmoet! We hebben gekletst, gelopen, gewinkeld, gegeten, gevlogd, foto's gemaakt. In dit artikel laat ik jullie mijn vlog zien en ook de foto's die gemaakt zijn.



Hier kun je mijn vlog bekijken! Ik heb niet veel gevlogd, maar hopelijk vinden jullie het toch leuk om te zien. Aan het eind laat ik ook nog mijn aankoopjes zien, omdat het te weinig is om in een aparte shoplog te behandelen. Jessy, Romy en Floor hebben ook gevolgd, als je op hun naam klikt ga je naar hun vlog toe.

Marieke, ik, Floor, Floor, Geanne, Jessy, Romy en Laura

De groepsfoto's zijn gemaakt door aardige voorbijgangers die wel een foto wilde maken. Ik vind de foto's heel goed gelukt! De foto's zijn trouwens gemaakt door de spiegelrefelxcamera's van Jessy, Romy en Laura.

Met Romy en Jessy, die ik al drie keer eerder had gemeet

Samen met Romy!

Dit vind ik zo'n mooie foto! Van links naar rechts Marieke, Floor en Geanne.

Met Floor (en groot voorhoofd alarm, haha!)

Met Laura, die echt prachtige foto's kan maken.

Met Geanne

Tsja... Charming! Haha ^^

En dan dit als afsluiter, die blik van Marieke! Hier moest ik wel even om lachen, haha.

Het was een super geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar. Ik vind het altijd super om weer nieuwe bloggers te ontmoeten. De volgende meet komt ook al heel dichtbij, die is namelijk zondag al! Dan gaan we met een groepje bloggers de verjaardag van Jessy vieren met een high-tea. Daar heb ik ook al heel veel zin in! En nu de vraag: heb jij al eens bloggers ontmoet in het echt? En zo niet, zou je dat wel willen?