Valentine's Day is coming up...

Dit is al de derde keer dat dit artikel online staat, want er ging steeds wat mis! Eerst had ik 'm op de verkeerde dag ingepland, dus toen moest ik 'm weer als concept instellen. Vervolgens had ik 'm op de goede dag ingepland en toen kwam het artikel niet op Bloglovin te staan. Ik doe het nu weer even opnieuw, hopelijk komt het nu wel goed! 


Valentijnsdag duurt nog even, maar je ziet de laatste tijd al zoveel hartjes dat ik besloot om er een collage van te maken. In deze collage vind je een paar hele leuke 'hartjes' items, make-up producten, maar ook mode items. Heb je dus zin om even in de romantische stemming van Valentijnsdag te komen, lees dan vooral verder! En als je geen Valentijn hebt, misschien willen deze schatjes je Valentijn wel zijn...


1) Farfetch 2) Happy Booster 3) Too Faced  4) Stila 5) Forever21 6) Charlotte Russe 7) Lord and Taylor 8) River Island 9) 80's Purple

Worden jullie ook net zo vrolijk van deze collage als ik? Ook al heb je geen Valentijn, met deze producten en mode items kom je deze dag echt wel door. De mode items vind ik allemaal heel erg leuk, die zal ik zo dragen. Net zoals de make-up producten, vooral de blush van Too Faced vind ik geweldig. Helaas is Too Faced niet bepaald het goedkoopste merk dat er bestaat, haha... Het iPhone hoesje vind ik trouwens ook heel erg gaaf, mooie kleuren ook! 

Heb jij ook een favoriet?