New in: twee tops, Steve Madden laarsjes en meer

De laatste tijd heb ik weer wat leuke dingetjes geshopt, die ik in dit artikel aan jullie laat zien. De tops heb ik al best lang, maar ik wilde wachten totdat ik mijn look-a-like Steve Madden laarsjes binnen had en ook in deze shoplog kon laten zien. Zoals je kan zien aan de foto heb ik deze dus eindelijk binnengekregen en ik ben er zo blij mee! Maar meer daarover lees je verder in dit artikel...

Ze zeggen altijd dat je het leukste voor het laatst moet bewaren, maar dat kan ik echt niet hoor! Ik moet mijn nieuwe laarsjes even aan jullie showen. Dit zijn ze dus, de laarsjes die ik al heel lang zocht, naar dat ik ze bij de shoplog van Sanne zag. Ik kon ze steeds niet vinden in de winkel en uiteindelijk heb ik ze besteld op Intreza. Ik was wel een beetje bang dat het lang zou duren met de bestelling en dat de maat verkeerd zou zijn (door reviews op het internet), maar de laarzen kwamen ruim op tijd aan en ook de maat is goed, gelukkig maar. Ik ben heel erg blij met deze laarzen, nu heb ik ook eindelijk combat boots! En wat nog leuker is, ik kocht ze maar voor €35, wat een prijs! Deze foto's zijn trouwens door Marieke gemaakt op de meet in Groningen afgelopen zaterdag.

Omdat Groningen voor mij een halfuurtje reizen is, is het wel de beste plek om te winkelen. Een tijdje geleden was ik er met mijn moeder en zusje en toen kocht ik deze twee tops.

Deze blouse met kruisjes had ik al bij een paar andere bloggers gezien en ik vond 'm zo tof! Ik ben sowieso helemaal fan van kruisjes de laatste tijd, en een witte blouse is natuurlijk nooit verkeerd. Bij deze blouse is de achterkant ook langer dan de voorkant, wat ik ook altijd een leuk detail vind. Ik heb 'm al meerdere keren gedragen en ik ben er dan ook heel blij mee. Niet voor niets dat ie' in mijn favorieten van januari zat. Het blouseje koste €14,95 bij de H&M.

Ook kocht ik toen in Groningen deze grijze top, maar met hele leuke details: de mouwen en het borstzakje zijn namelijk van (nep)leer! Voor de volle prijs van €25 (volgens mij) had ik 'm niet gekocht, maar bij Zara was heel veel sale en daardoor koste deze top me maar €8! Een super prijsje voor zo'n leuke top.

-Sorry voor de rommel ernaast-

Als laatste nog een heel random dingetje, namelijk deze tafel. Deze kocht ook in Groningen, in de Ikea. Ik zocht al een tijdje zo'n witte tafel, handig om dingen op te zetten, maar vooral als achtergrond voor foto's. Een witte achtergrond vind ik dan toch het mooist, dus daarom leek dit me een goede keuze. Er zijn ook van die speciale kleine fotostudio's, maar dit leek me eerst de beste optie. En voor €4,95 kon ik 'm ook wel meenemen, lekker cheap!

En dit waren mijn aankoopjes van de laatste tijd. Niet erg veel, maar ik ben er wel erg blij mee. Bij de meeting heb ik ook een aantal dingetjes gekocht, maar die hebben jullie al in mijn vlog kunnen zien.

Wat vind jij van mijn aankoopjes en heb jij de laatste tijd nog wat leuks geshopt?