Mijn (beauty, fashion en random) favorieten van januari! '13

Het is inmiddels al een week februari, maar toch wil ik jullie nog mijn favorieten van januari laten zien. Want, beter te laat dan nooit, toch?! Ik heb zoals altijd weer een paar 'beauty' favorieten, maar daarnaast laat ik deze keer ook fashion- en een paar random favorieten zien. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder op de volgende pagina!

Beauty

Ik heb vorige maand niet veel beauty aankoopjes gedaan, alleen de blush van Essence en de foundation van Catrice heb ik in januari gekocht. Deze producten vind ik wel heel erg fijn, ik heb ze vanaf het begin tot nu al iedere dag gedragen. Daarnaast heb ik vorige maand mijn Burt's Bees lipbalm weer herontdekt, hoe kan het ook anders met het koude weer? Deze douchegel van Beauticology vind ik suuuperfijn, 'hij' ruikt oh zo lekker! Als ik aan het douchen ben wordt ik gewoon helemaal blij van de geur. Dan nog mijn cleansing gel van Kruidvat, deze neem ik de laatste tijd ook iedere keer mee onder de douche. Deze cleansing gel reinigt mijn gezicht goed en na afloop voelt mijn gezicht ook lekker zacht aan.

Fashion


Mijn 'fashion' favoriet van afgelopen maand is toch echt deze kruisjes blouse van H&M. Ik denk dat de meesten van jullie deze wel kennen, ik zie 'm de laatste tijd namelijk wel in veel shoplogs verschijnen. Logisch ook,want het is zo'n leuke blouse! Ik heb 'm wel een maat te groot gekocht omdat er geen kleiner maatje was (maar ik wilde 'm zooo graag), maar dat maakt me niet zoveel uit. Oversized vind ik ook wel leuk!

Random

Sommige mensen vragen zich nu vast af: wat is dat nou weer op die foto? Ik zal je helpen, het zijn papillotten (en eronder kleefrollers)! Beide heb ik gekocht aan mijn eerste bezoekje aan Primark in december. De kleefrollers heb ik tot nu toe nog nul keer gebruikt, maar de papillotten al wel erg vaak. Je maakt er hele mooie krullen mee, en dat zonder hitte en daarnaast kost het ook nauwelijks tijd! Als jullie hier een artikel/filmpje over willen zien, hoor ik dat natuurlijk graag. 


Als we het toch over 'haar' hebben, ik ben ook nog steeds helemaal fan van de vlecht. Iedere keer na het douchen (dit is meestal 's avonds) doe ik er wat serum in en dan maak ik er gelijk een vlecht in. De volgende dag haal ik het eruit en dan zit het perfect! Ik hoef mijn haar niet eens meer te borstelen, ik heb al mooie krullen en ik heb er niets voor gedaan (ja, mijn haar vlechten maar dat is het ook). Heel simpel, maar toch leuk! 

Dan nog twee liedjes die ik vorige maand (en stiekem nog steeds) grijs draai:

Beth - Don't You Worry Child (klik)
Ah, ik hou van dit liedje! Don't You Worry Child. Het liedje bestaat eigenlijk al best wel lang, maar ik heb 'm helemaal herontdekt. En de mensen die mij goed kennen weet dat ik ook helemaal fan ben van covers, dus ook van dit liedje heb ik de perfecte cover gevonden, namelijk die van Beth! Luister maar, ik vind deze versie zooo mooi! 

Little Mix - Change Your Life (klik)
En dan nog dit nieuwe liedje van Little Mix, Change Your Life. Little Mix vind ik sowieso een erg leuke band met vrolijke liedjes, en ook dit liedje vind ik heel erg tof. Verder heb ik er niet zoveel aan toe te voegen, luister maar! ^^ 

Wat zijn jouw favorieten qua beauty, fashion en 'random' van afgelopen maand? Ook ben ik erg benieuwd of jullie het leuk vinden dat ik naast de beauty favorieten ook mijn fashion en random favorieten van afgelopen maand laat zien, laat maar weten in de comments!