H&M 'Spring Flower' Blush

Toen ik deze mooie blush in de winkel zag liggen in de H&M, begrijp je vast wel dat ik 'm niet kon laten liggen. De blush bestaat uit zes roosjes, die allemaal een andere schattige kleur hebben. Je vind oranje, roze, koraal en lichtroze in de blush. Als je nieuwsgierig bent naar deze blush, lees dan snel verder...

Wat me gelijk opviel, was de dikke bodem. Maar toen ik de de verpakking open maakte, kwam ik erachter dat er onder de blush een spiegel en een kwastje zat. Handig om mee te nemen op reis of als je tijdnood hebt, dan heb je gelijk alles bij de hand. Het kwastje heb ik al wel eens gebruikt, maar ik ben er niet zo weg van.

Misschien valt het je op, maar het 'witte stukje' die normaal bij de opening zat, ontbreekt bij mij. Toen ik de blush voor de eerste keer open maakte, ging die gelijk kapot dus dat is wel jammer. Maar, ik ga er van uit dat dit een foutje was bij mijn blush (want ik heb 'm normaal open gemaakt), jammer maar ik kan de blush nog goed sluiten dus ik vind het niet zo'n groot probleem.

Zoals ik al zei zie je in de blush zes roosjes, waarvan vier verschillende kleuren. De blush heet 'Spring Flower', en  de kleuren die in de blush zitten hebben ook allemaal nog een aparte naam. De lichtroze kleur met shimmers in het midden heet 'Shimmer Pink', de  felroze kleur links-en rechts heet 'Pink', de oranje kleur 'Orange' en de koraaltint 'Coral'. Hele simpele namen, maar toch wel grappig dat elke kleur zijn eigen naam heeft. De patroon van de blush vind ik prachtig, eigenlijk is het jammer om met je kwast in de blush te gaan. De blush is perfect voor de lente, alle mooie lentekleuren zitten erin.

Hierboven zie je de swatches, de eerste kleur is 'Pink', de tweede is 'Coral', de derde is 'Orange', de vierde is 'Shimmer Pink' en bij de laatste swatch heb ik de kleuren gemengd. Zoals je kunt zien aan de swatches zijn de kleuren goed gepigmenteerd, ik ben er tevreden over. Behalve de lichtroze kleur in het midden zijn de kleurtjes mat. Ik was daarom bang dat de glitters overspray waren, maar dat is gelukkig niet zo. Je kunt de kleuren los gebruiken, maar het mooiste is natuurlijk om ze in combinatie met elkaar te dragen. Dan draag je in één veegje blush oranje, (licht)roze en koraal!

Op de blushkwast zie je het ook goed dat alle kleuren van de blush erop zitten, ziet er mooi uit toch?

De H&M 'Spring Flower' blush kost €3,95.

Al met al ben ik heel tevreden met deze blush, en zeker voor de budgetprijs van H&M! Ik had zeker niet verwacht dat zo'n blush van H&M zo mooi zo zijn, dus ik ben heel blij met deze aankoop. Alleen het patroon is al prachtig, dus als je nog een mooie blush zoekt die ook nog eens heel mooi gepigmenteerd is en niet al te duur is, raad ik je deze zeker aan. Ik weet niet of ie' nog lang in de winkels blijft liggen, dus wacht niet te lang met het kopen. Anders kun je 'm natuurlijk ook bestellen op de H&M webshop.

Hebben jullie ervaringen met H&M blushes?