Nieuwe lay-out!

Ja, het is zover: een nieuwe lay-out op IHBF! De vorige was al een aantal maanden geleden en ik vond dat er weer tijd was voor een nieuwe. Nog wel in de lente sfeer, maar dan wat rustiger. De achtergrond van de header is nu verspreid over de hele lay-out, dit vind ik mooier. Eerder was daar een 'hout' achtergrond wat het drukker maakte. Ook heb ik de header en nog een paar andere dingetjes verandert. De vier foto's zijn verwisseld voor vier nieuwe foto's en ook het lettertype in de header is veranderd. Daarnaast zie je ook nog wat veranderingen in de zijbalk.
De lay-out is nu zo goed als af, ik ben benieuwd hoe jij 'm vind! Als je nog iets raars ziet staan wat volgens jou niet klopt, zeg dat dan even: dan kan ik het veranderen. Mochten er vragen naar zijn, ik heb de lay-out gewoon met een sjabloon van Blogger gemaakt en de header heb ik in Picasa gemaakt. Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out?