Mijn (beauty, fashion en random) favorieten van Februari! '13

Er is weer een nieuwe maand aangebroken, dat betekent weer tijd voor een nieuwe 'favorieten van de maand' artikel. Ook de maand februari is weer heel snel gegaan, maar dat komt natuurlijk ook doordat februari maar 28 dagen heeft. Net zoals vorige maand laat ik mijn beauty favorieten zien, maar daarnaast ook mij fashion- en random favorieten van vorige maand. Nieuwsgierig? Kijk dan maar snel op de volgende pagina!

Beauty 

En net zoals vorige maand beginnen we weer met 'beauty'. Vorige maand kocht ik een paar nieuwe producten van Essence/Catrice, en omdat ik deze erg fijn vind zitten een paar van deze bij mijn favorieten. Zo zie je de vloeibare concealer van Essence, die ik heel fijn vind, omdat ie' zo goed dekt. De BB Cream die je ziet, is van de Action. Hij dekt niet heel erg goed, maar met wat concealer vind ik het prima te doen. Dan nog twee blushes van Essence/Catrice, beide komen ze uit een LE. De blush/highlighter van Essence uit de Vintage District LE vind ik erg mooi, hoe die eruitziet is alleen al heel erg mooi. Daarnaast de lip and cheek colour van Catrice, die je dus voor je wangen én lippen kunt gebruiken. Ik vind 'm voor beide erg fijn, en ook ben ik helemaal weg van het kleurtje. Ten slotte de beautyblender dupe van Essence en de Balmi lipbalsem, die naast de heerlijke geur ook nog eens heel goed zijn werk doet. 

Fashion

Zeker weten mijn Steve Madden look-a-like laarzen van Dolcis! Ik ben er nog steeds superhappy mee en heb ze vorige maand dan ook heel veel gedragen. Love themmm <3 Daarnaast de sieraden die ik de laatste tijd heel veel heb gedragen. Links mijn kruisketting van Sieradenkistje die in de goodiebag van de high-tea zat en rechts mijn spike armband van de Claire's. Beide sieraden zijn overal wel mee te combineren, daarom draag ik ze vaak. 

Random

Ik heb mijn mobielhoesjes van Mini in the box al een tijdje binnen, en oh wat ben ik er blij mee! Van de twee die ik heb besteld, was ik naar deze het meest benieuwd en eigenlijk ben ik er ook het meest blij mee. Ik vind het printje gewoon zo leuk! Een hardcase is voor mij wel even wennen, maar het went wel snel. 

Dan net zoals vorige maand weer twee liedjes die ik afgelopen maand veel heb geluisterd: 

Ed Sheeran - + (plus) (klik)
Oh, wat heb ik dit filmpje de laatste tijd veel geluisterd! Hier staan alle liedjes van het album '+' op van Ed Sheeran en oh wat een geweldige liedjes. Ze worden allemaal achter elkaar afgespeeld, dus dat betekent één uur luisterplezier van Ed Sheeran. Heerlijk om (bijvoorbeeld) op te zetten als je aan het bloggen bent (zoals nu, haha!).

One Direction - One Way Or Another (klik 
Ik ben niet een hele grote fan van One Direction, maar sommige liedjes vind ik wel erg leuk. Zoals dit nieuwe liedje (eigenlijk cover), One Way Or Another. Ik vind het origineel al mooi, maar zo vind ik het nog veel mooier! Ik vind hun stemmen zo goed bij het lied passen. 

En dit waren mijn favorieten van afgelopen maand, februari! Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien/lezen. Wat zijn jouw beauty, fashion en random favorieten van februari? Laat maar achter in de comments!