Mijn favoriete lente lakjes!

Jaa, het is over drie dagen eindelijk lente! Of het weer gaat mee zitten zien we nog wel, maar het zonnetje moet nu wel schijnen. Of de zon schijnt of niet, we kunnen in ieder geval onze nagels laten schijnen. Hoe dan? Natuurlijk met de mooiste lente lakjes die je hebt! Vandaag laat ik mijn favoriete lente lakjes aan jullie zien, kleurtjes die er uit spatten en waar je helemaal blij van word als je er naar kijkt. Kijk snel verder op de volgende pagina als je die wilt zien...

Ik keek in mijn nagellakstash en daar kon ik zo een paar lakjes uithalen. Lakjes die er voor mij echt uitspringen en ik met lekker weer ook graag draag. Lichte kleuren, maar ook een paar fellere kleuren.

Ik begin met twee lakjes van Catrice die ik nog niet eens zo lang heb. Beide lakjes zijn pas net uit het assortiment, dus ik heb ze een tijdje geleden voor de helft van het geld gekocht. Misschien kun je ze nog vinden in de kortingsbakken, en dan zal ik ze zeker meenemen want ze zijn zo mooi! It's All I Can Blue is een felle blauwe kleur, die ook wel wat naar lavendel neigt. The Pinky And The Brain is de felste kleur roze die ik heb en daarmee ook een van mijn mooiste roze kleuren.

Deze lakjes van NYC zaten in de lentecollectie van vorig jaar, en hoe tevreden ik er vorig jaar over was, zo tevreden ben ik nog. Ze lakken heel erg fijn en dekken ook erg snel. En daarnaast zijn het ook de perfecte schattige lente kleurtjes in mijn stash. Het mintkleurtje heet Mint Macaroon en het lavendelkleurtje heet Lavender Cupcake.

Lichtgroene kleurtjes doen het altijd goed bij mij in de lente/zomer. Naast mint vind ik deze kleuren van Essence ook erg mooi. Het eerste lichtgroene kleurtje komt uit de nieuwe collectie, deze heet Upper Green Side en deze kun je dus nog vinden in de winkel. Het andere lakje komt uit een LE genaamd 'Fruity', dit lakje is dus niet meer te koop. Wat ik zo leuk vind aan dit lakje, is dat het lijkt alsof er fruitstukjes in het lakje zitten, cute! Dit lakje heeft geen naam.

En ten slot, deze roze beauty's. Het lakje van Pieces is echt het perfecte lichtroze lakje, zo mooi! Deze zat in de swap die ik met Ellen had en ik ben nog steeds heel blij dat dit lakje daarin zat. Dit lakje heet Peach. Naast de mint- en lila kleurtjes van NYC kan deze roze kleur natuurlijk ook niet ontbreken, deze heb ik vorig jaar ook veel gedragen en dat ga ik dit jaar vast ook veel doen. Dit lakje heet Bubblegum Pink.

En tot zover mijn favoriete lakjes voor de lente! Voor welke kleurtjes ga jij in de lente?