Tag: I Love Spring

Eindelijk, de lente breekt aan! De laatste paar dagen hebben we het zonnetje al een paar keer gezien, en vanaf morgen moet dat wel, want dan is het eindelijk lente, yay! Als het zonnetje schijnt word ik helemaal blij, dan denk ik aan de zomer en de zomervakantie en daar heb ik nu al zóveel zin in. Ook het idee om mijn lente en zomerkleding weer aan te kunnen, maakt me vrolijk. Eindelijk weer shorts en jurkjes! Vandaag doe ik weer eens een tag, namelijk de spring tag. Ik ben getagd door Janine, dankjewel Janine! Kijk ook zeker even op haar blog, want die is ook erg leuk.


Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?
Alle vrolijke kleurtjes draag ik dan weer. Ik vind pastelkleurtjes heel mooi, maar ik vind felle kleuren ook erg tof om te dragen in het voorjaar. 

Hoe zie jij er op je paasbest uit?
Gewoon als normaal, haha. Wij vieren het niet echt, we hebben wel een uitgebreider ontbijt dan normaal, maar meer ook niet. Soms hebben we een paasbruffet met de familie en dan gaan we ook chocolade eieren zoeken, dat is altijd wel gezellig. Ik moet wel zeggen dat als we het met de hele familie vieren, ik wel wat meer aan mijn outfit en make-up doe. 


Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van?
De zon, zeker weten! Als die alleen maar schijnt, denk ik al aan de mooie zomertijden. Als ik geen schoolwerk heb en de temperatuur ook nog eens lekker is, vind ik het dan heerlijk om buiten te zitten en er van te genieten. 


Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?
Ik heb het er al vaker over gehad: mijn Heat Rush parfum van Beyoncé! Ik draag 'm bijna iedere dag de laatste tijd, omdat ik het een heerlijk en fris parfum vind, vooral voor in het voorjaar. Hij is inmiddels bijna op, dus dat geeft wel aan hoe vaak ik 'm heb gebruikt. 




Welke items in je kleding kast bewaar jij speciaal voor de lente?
Shorts! Die draag ik ook wel in de winter met een panty eronder, maar in de lente/zomer is dat toch anders. Daarnaast vind ik bloemetjes en vrolijke kleurtjes ook iets typisch voor de lente, dus die haal ik dan ook weer uit mijn kast. Als de temperatuur ook wat hoger wordt, kan ik het ook niet laten om mijn sandaaltjes en flatjes weer uit de kast te halen en te dragen. 

Van welk nummer krijg je de lente in je bol?
Dat zijn heel veel nummers! Vooral de laatste tijd, dat wisselt bij mij echt iedere week af. Op dit moment doen de liedjes van Ed Sheeran dat wel, en daarnaast word ik ook heel blij van de vrolijke liedjes van Little Mix. Ook 'Daylight' en 'Sweet Nothing' doen me heel erg denken aan de lente. 




Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Sowieso asymmetrische rokken/jurkjes! Die vind ik zo leuk, dus ik wil er dit jaar ook een aanschaffen. Het liefst ook nog in zo'n mooie voorjaarskleur, pastel vind ik het mooist. Ook shorts blijf ik leuk vinden, twee jaar geleden had je me daar echt niet gezien, maar sinds vorige zomer vind ik ze helemaal leuk. En qua trends vind ik de zwart-wit trend heel tof, ik vind die kleuren zo mooi bij elkaar staan. Oh en blousejes zonder mouwen vind ik ook super! 

Welke smaak paaseitjes is jou favoriet?
Wit! Ook melk vind ik lekker, maar puur is totaal niet mijn ding. Dat zie je ook altijd als we paaseitjes in huis hebben, de witte eitjes zijn zo op en de pure blijven bij ons altijd over, haha. Bij sommigen van jullie is dit vast ook wel herkenbaar! 

En dit was de tag, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Ik tag niet specifiek iemand, ik tag gewoon iedereen! Dus als je 'm leuk vind mag je 'm overnemen. Laat dan wel even achter dat je 'm hebt gedaan, want ik ben ook benieuwd naar hoe jij 'm hebt ingevuld. ;-) 


Wordt jij ook zo blij van de lente?