Outfit: crosses

Deze outfit draag ik de laatste tijd zo vaak. Als ik een dagje niet weet ik wat ik moet dragen, pak ik vaak deze outfit erbij, omdat ie' lekker simpel is en toch leuk. Mijn favoriete kledingstukken van dit moment zitten er ook in, dus eigenlijk kan het ook niet anders. Ik wilde er al een hele tijd outfitfoto's van maken, maar het kwam er steeds niet van. Ik had geen tijd of het weer zat niet mee, bah! Ook deze keer was dat zo, het regende namelijk. Daarom zijn de foto's niet super gelukt, maar toch zijn er een paar mooie foto's uitgekomen. Kijk maar mee op de volgende pagina!

De blouse met kruisjes hebben jullie al vaker voorbij zien komen, o.a. bij mijn favorieten van januari. Ook niet voor niets, want dit blouseje staat overal wel bij en draag ik daarom ook met liefde. In deze outfit heb ik 'm heel simpel gecombineerd met een zwarte broek en mijn geliefde look-a-like Steve Madden laarsjes, want die kunnen natuurlijk ook niet ontbreken. Soms draag ik over mijn blouse nog een spijkerjasje of vest, maar dat was hier niet zo. Wel een parka, want het is helaas nog veel te koud om zonder jas naar buiten te gaan. Ik maakte de outfit af met mijn bordeauxrode sjaal (omdat het als ik de jas uit heb toch een beetje té zwart is naar mijn gevoel) en mijn nieuwe ketting (die in de goodiebag zat) en armbanden.


Blouse: H&M // Sjaal: Primark // Parka: New Look // Broek: H&M // Boots: Dolcis (Intreza) // Ketting: Sieradenkistje // Armbanden: Sans-Online, Good2Get en Primark

Wat vinden jullie van mijn outfit?