Twee nail-arts voor Pasen!

Het is bijna Pasen! Wij doen niet zoveel met Pasen, we hebben een wat uitgebreider ontbijt en that's all. Net zoals vorig jaar ging ik weer aan de slag met mijn nagels om een mooie nail-art voor Pasen te maken. Dit vind ik heel leuk om te doen, omdat je dan weer al je pastel lakjes er bij kunt pakken. Ik heb inspiratie opgezocht op Google en Weheartit en daar heb ik zelf een eigen creatie van gemaakt. Die van mij is niet heel bijzonder (omdat ik ook niet zo super ben in nail-arts en ook niet alle lakjes/nail-art spulletjes in huis heb), maar naast mijn eigen nail-art laat ik ook nog een nail-art zien van mijn beste vriendin, Rianne. Zij vind nail-arten ook heel leuk en heeft ook een mooie nail-art voor Pasen gemaakt. Deze vind ik eigenlijk nog mooier dan die van mij, dus die laat ik ook aan jullie zien! Lees maar mee...

Ik begin met mijn nail-art:

Essence 150 Upper Green Side // H&M Mint Green // Gosh 011 Electric Pink // NYC Lavender Cupcake // H&M Yellow

Dit zijn de basiskleuren die ik voor mijn nail-art heb gebruikt. Ik koos voor schattige pastelkleurtjes, omdat ik die het mooist bij zo'n nail-art vind passen. Ik koos voor verschillende kleuren, dit vond ik het mooiste.

En zo ziet dat er dan uit. Zo vond ik het ook al heel erg leuk, maar we gaan verder met de paas nail-art...

... en zo is ie dan geworden! Niet heel bijzonder, maar ik ben er wel erg blij mee. Als ik er naar kijk word ik er toch vrolijk van, al die leuke kleurtjes! Op mijn duim, wijsvinger en middelvinger maakte ik stipjes in een andere kleur, op mijn ringvinger maakte ik driehoekjes en op mijn pink een combinatie van die twee. Alleen zijn de driehoekjes daar niet helemaal gelukt, haha.

Hoewel het een simpele nail-art is, vind ik 'm toch erg mooi. Ik hou van deze vrolijke kleurtjes en het doet me ook heel erg denken aan de lente.

Dit zijn de lakjes die ik naast de basislakken heb gebruikt. Een topcoat van MAX (en basecoat van Essence, maar die staat niet op de foto), een donkergeel lakje van Essence (die 03 Pimp My Bright) heet en een striper van Born Pretty Store. Ook gebruikte ik een dottingtool van Essence.

Dan door naar de nail-art die Rianne maakte:

Dit zijn de basiskleuren die Rianne heeft gebruikt. Ze heeft op haar wijs- en middelvinger en pink een witte lak van W7 aangebracht voor de stipjes en driehoekjes, op haar duim een gele lak van NYC voor het kuikentje en op haar ringvinger een mint kleurtje voor het haasje.

Dit zijn de nagellakjes die ze heeft gebruikt voor het verder afmaken van haar nail-art. De stipjes heeft ze gemaakt met de kleine kant van de dottingtool en de vier kleurtjes die je op de bovenste foto ziet. De driehoekjes en het haasje en eendje heeft ze gemaakt met de lakjes (ook stripers) op de foto eronder. De MAX stripers komen trouwens van de Action, deze heb ik zelf niet, maar ik wil ze binnenkort wel halen! Ze lijken me erg fijn.

En dit is dan de nail-art die Rianne maakte! Rianne: ''Het duurde even, maar ik ben wel blij met het resultaat. Je maakt het haasje door een soort half rondje op je nagel te maken en dan in te kleuren. En de oortjes gewoon met een streepje. De ogen van het kuikentje heb ik gemaakt met zwarte nagellak en een dottingtool, het snaveltje heb ik gemaakt met oranje nagellak en een dottingtool. Ten slotte het gebroken ei aan de onderkant, deze heb ik met witte striper gemaakt. De rest is simpel, als je maar de juiste lakjes, stripers en dottingtool in huis hebt. Je hoeft niet alle kleuren in huis te hebben, je kunt ook bijvoorbeeld het mint kleurtje op de ringvinger vervangen door een andere kleur, of de stipjes, die kun je ook een andere kleur geven.''

En dit was 'm dan, mijn nail-art en die van Rianne! We zijn benieuwd of jullie 'm leuk vinden en of jullie er natuurlijk inspiratie uit halen. We wensen jullie een heel fijn Pasen toe, geniet van je (lange) weekend, paasontbijt, en natuurlijk de paaseitjes! Wat ga jij doen met Pasen? En ga jij een nail-art voor Pasen maken?