Casuelle Neon nagellakjes

Toen deze lakjes laatst op het net zag, wist ik gelijk dat ik ze moest hebben. Neon lakjes, die had ik nog niet! Ik was heel erg benieuwd hoe de kleurtjes in het echt waren, zouden ze echt zo 'neon' zijn als dat ze zeiden? Toen ik bij de Intertoys kwam (want ja, daar komen ze vandaan), kon mijn geluk niet op: alle vier de kleurtjes zagen er zo mooi uit! Ik nam twee van de vier kleuren mee en vandaag kun je er een review over lezen. Als je nieuwsgierig bent, kijk dan snel op de volgende pagina...

Zoals ik al zei nam ik twee van de vier kleuren mee. Naast deze roze- en koraal kleur was er ook nog een geel- en een groen neon lakje. Deze twee vond ik ook erg mooi, maar ik bedacht me dat ik deze toch niet zo vaak zou dragen, dus daarom nam ik de twee draagbaarste kleuren mee. Voor €1,99 per stuk kon ik ze niet laten liggen. Wel een minpuntje dat ze geen namen hebben (zelfs geen nummer!).

Mijn oog viel eerst op dit knalroze lakje. Ik vind de verpakking ook erg leuk, de vorm van het lakje heeft wel wat weg van een OPI lakje en op de dop zit een zebra printje. Er zit 10 ml in het flesje, meer dan genoeg.

En dit is dan het koraal lakje. Op de foto's heeft hij meer wat weg van oranje, dat maakt de camera ervan. Op naar de swatches...

...Om te beginnen met het knalroze lakje. In het echt is de kleur veel feller, maar op de foto kun je ook wel zien dat het een prachtig kleurtje is. Ik heb twee laagjes gelakt en zoals je kunt zien dekt het nog niet hélemaal, maar ik vind het prima zo. Ik heb er ook geen witte of beige basis lak onder gedaan. Het lakje blijft met topcoat zo'n 3 - 4 dagen zitten zonder chips.

Dan het tweede lakje, het koraal kleurtje. Deze komt al helemaal niet overeen op de camera, want deze is nog net wat feller dan het roze lakje. In eerste instantie vond ik het roze lakje net wat mooier, maar nu gaat toch mijn voorkeur uit naar dit kleurtje, omdat ie net wat feller is. Ook deze dekt niet perfect in twee laagjes, in drie laagjes wel. Helaas blijft dit kleurtje wat minder goed zitten, ik heb 'm nu één dag op (met topcoat) en 'hij' begint al wat te chippen op mijn wijs- en middelvinger. Jammer!

Conclusie: Ik ben heel erg blij dat ik deze twee neon lakjes heb gekocht. Ze hebben hun voor- en nadelen, maar het geld zijn de lakjes zeker waard, €1,99 voor deze lakjes is echt niks. Wat ik ook grappig vond, was dat de lakjes wat mat lijken op te drogen als je net hebt opgebracht. Met de topcoat overheen krijgt het wel weer glans maar de lakjes zelf zijn wat mat. Zulke nagels zijn ook echt eyecatchers, ik heb er al een paar leuke complimenten over gehad en ook vind ik het zelf heel leuk om naar te kijken. Vooral in de zon of voor iets donkers ziet het er heel leuk uit, dan spat de neon kleur er echt af. Zeker een aanrader deze lakjes!

Deze neon nagellakjes van Casuelle zijn verkrijgbaar voor €1,99 bij Intertoys en Douglas.


Wat vind jij van deze neon nagellakjes van Casuelle? En ga jij ze ook halen?