PERSOONLIJK: dingen waar ik naar uitkijk

De maand april is al een tijdje begonnen en dat vind ik heel erg leuk. April vind ik de leukste maand van het jaar, o.a. omdat ik dan jarig ben maar ook omdat het dan (meestal) wat warmer wordt. Daarnaast ga ik deze maand ook een boel leuke dingen doen, waar ik heel erg naar uitkijk. In dit artikel kun je zien waar ik erg naar uitkijk deze maand...

20 april - op 20 april staat er weer een bloggersmeeting gepland, en deze keer weer in Groningen! Dus lekker dichtbij voor mij. Daarnaast heb ik er ook heel veel zin in om al die bloggers weer te ontmoeten. Naast bloggers die ik al een keer eerder heb ontmoet, komen er ook een paar bloggers die ik voor de eerste keer ga meeten, dus ik ben heel benieuwd! Het gaat vast een heel leuk dagje worden.

22 april - Jep, that's my birthday! Dit jaar wordt ik alweer 15. Ik ga het niet heel uitgebreid vieren, sowieso met familie en waarschijnlijk ook met vriendinnen, maar dat zien we (tweelingzusje en ik) nog wel. Op mijn birthday wishlist staat geld voor een laptop, maar het duurt waarschijnlijk nog wel een eeuw voordat ik daar voldoende geld voor heb.

27 april - dan is het meivakantie! Op deze eerste zaterdag van de vakantie ga ik met 4 vriendinnen naar de Primark in Almere, waar ik echt heel erg naar uitkijk. Dit wordt mijn tweede keer naar de Primark, dus ik kan niet wachten om daar los te gaan. Daar wil ik vooral opzoek gaan naar zomerse dingen zoals shorts en blousejes voor de zomer.

Meivakantie - Ja, ofcourse! Ik heb nog meer zin in de zomervakantie maar aangezien dat nog zo lang duurt is zo'n weekje vrij tussendoor ook wel heel fijn. In de meivakantie gaan we ook nog een paar daagjes weg en dan gaan we met onze boot varen en overnachten in een Bed & Breakfast. Dit hebben we nog nooit eerder gedaan, dus ik ben benieuwd!

En dit waren alle dingen waar ik op dit moment heel erg naar uitkijk, ik heb nu ook echt zo'n feelgood moment omdat ik heel veel zin heb in al deze dingen. April vind ik een hele leuke maand, helaas begint vanaf vandaag wel mijn proefwerkweek, waar ik de afgelopen dagen al hard voor aan het leren ben geweest. Maak je geen zorgen, in het paasweekend heb ik veel artikels volgeschreven dus er komen gewoon om de dag artikels online.

Vind jij april ook zo'n leuke maand?