Mini-shoplog (video + foto's)


Vergeet 'm niet in 1080 HD te kijken!

Vandaag heb ik weer eens een filmpje voor jullie! Vorige week ging ik na school winkelen met wat vriendinnen en toen kocht ik wat bij H&M, Kruidvat en de Action. Ik heb niet zo heel veel dingen geshopt (het filmpje duurt ook niet zo lang, maar vier minuten), maar ik wilde het toch aan jullie laten zien in een filmpje, omdat ik het wel weer tijd vond voor een nieuw filmpje. Sorry trouwens dat mijn camera niet meehielp met het scherpstellen.

Ik ben nog vergeten deze highwaisted short te laten zien in het filmpje. Deze kocht ik twee weken eerder in Groningen bij de H&M voor €24,95. Ik zocht al een tijdje naar een leuke highwaisted short en ik heb 'm eindelijk gevonden!

Wat vind jij van mijn geshopte spulletjes en heb jij de laatste tijd nog wat leuks geshopt? En laat maar weten of je een review van de poeder van Essence wil zien.