TREND SHOPPING: black and white + how to wear?

De laatste tijd heb ik deze trend al meerdere keren voorbij zien komen, de zwart/wit trend. Het is ook een van de lente/zomer trends dit jaar, dus daarom leek het me wel leuk om het ook met jullie te delen. Onder deze trend kun je veel patroontjes verstaan, zo heb je zwart/witte streepjes (zoals je in de foto hierboven vooral ziet), maar je doet ook mee aan deze trend als je een witte top en een zwarte rok combineert. En zo zijn er nog vele andere combinaties, denk maar aan wit/zwarte stipjes, kruisjes, vierkantjes, studs en meer. Als je meer wilt weten over deze trend, je inspiratie op wil doen en een paar kledingcombinaties wilt zien, lees dan snel verder...

Om eerst wat inspiratie op te doen heb ik een collage gemaakt met We Heart It en Lookbook plaatjes. Ik vond vooral veel zwart/witte streepjes, maar bij de nail-art bovenaan zie je ook stipjes en een anker.

Dat deze trend een hit wordt, weten we nu wel. Maar hoe moet je het zelf dragen en combineren? Ik heb drie setjes samengesteld met zwart/witte kledingstukken, zo weet je precies hoe je het moet dragen!

Kanten top: Pull and Bear €25,99 // Waterval rok: Sans-Online €26,95 // Zonnebril: Forever21 €5,90 // Riem: Oasis €19,- // Bandeau: Topshop €13,- // Horloge: Pull and Bear €29,99

Deze eerste outfit is heel simpel: een witte (kanten) top en een (waterval) rok eronder. Als het kanten topje doorschijnt kun je er een zwarte bandeau onder dragen en om het wat te accentueren en de witte kleur weer terug te laten komen, doe je om de rok nog een wit riempje. Om het af te maken en de outfit nog wat op te vrolijken met kleur een vrolijke zonnebril- en horloge. En dit is echt iets voor mij, ben ik weer de schoenen vergeten! Dom dom, maar bij zo'n outfit kun je leuke sandaaltjes of schoenen dragen. 

Gestreepte broek: Topshop // Top: Brandy Melville // Blouse: H&M // Schoenen: H&M // Ketting: Sieradenkistje

De tweede outfit heb ik gemaakt met de gestreepte broek, die ik ook heel erg leuk vind. Wederom een simpele outfit, maar daarom niet minder leuk. Alle tops van Brandy Melville vind ik heel tof, zo ook deze met een infinity teken en 'love' erin. Omdat het nog wat te koud is, een simpele spijkerblouse erover en zwarte schoenen. Om er nog wat kleur in te brengen een minty statement ketting van  Sieradenkistje, deze vind ik ook heel erg tof. 

Gestreepte blouse: Zara // Broek: H&M // Creepers: New Look // Ketting: Beautiful-Bijoux 

En de laatste outfit! Zoals je kunt zien weer een simpele, maar daar hou ik gewoon van (maar dat hadden jullie vast al gemerkt). Ook de blouse vind ik heel tof, als je de broek net wat te opvallend vind (zoals ik) kun je ook goed voor een blouse gaan. Ik heb de blouse gecombineerd met een gekleurde broek (love mint!), zwarte creepers en een leuke tribal ketting. 

Wat vinden jullie van deze trend en van de outfit setjes die ik heb gemaakt? Ik ben benieuwd!