Sneak Peek of My Life #13

Het is inmiddels al een maand geleden dat de vorige Sneak Peek of My Life online kwam, dus het is weer tijd voor een nieuwe! Afgelopen maand vond ik heel erg leuk, ik was natuurlijk jarig maar daarnaast is ook net de meivakantie begonnen en ben ik al naar de Primark in Almere geweest met vriendinnen (er komt nog een shoplog aan!). Ook had ik nog een meeting in Groningen met hele lieve bloggers en gingen we uiteten omdat mijn oma- en vader jarig waren. Verder nog wat outfits en nagels er tussendoor, haha! Kijk maar snel op de volgende pagina...

Paas ontbijtje // simpele outfit met mijn geliefde highwaisted short <3 

Neon nagels met een lakje van Casuelle! // Samen met tweelingzusje, vlak voordat we gingen uiteten. 

''Uit eten'' outfit // en nog een outfit

Allemaal neon nagels! De koraal-en roze lakjes zijn van Casuelle en het blauwe lakje is van Catrice, die heet It's All I Can Blue. Ik weet alleen niet of deze uit de schappen is of niet...

Vlechtje // Neon nagels en glitters!

Het werd weer wat lekkerder weer, heerlijk! En wat een mooie zonsopgang.. // Crosses artikel

Neon nagels en outfit detail // en nog zo'n mooie zonsopgang! Dit was toen ik naar school fietste langs het water

Nog twee foto's van de meeting 20 april, wat was het leuk en gezellig! Lees hier het verslag

Verjaardagsoutfit, later wel weer verwisseld voor een short, want het was heerlijk weer! // JARIG!

Eerste verjaardagscadeautjes: 'Beauty' boek van Cynthia van mijn ouders en de Ed Sheeran CD van Jessy, hoe lief! // Nieuwe armbandjes van Fris!.

Nieuwe kettingen! De 'anker' ketting komt van Sans-Online en de neonroze statement ketting met spikes komt van Primark.

Vorige week zaterdag ging ik naar Almere aka de Primark. Het was een lange dag, maar het was het zo waard, het was heel gezellig en ik heb hele leuke dingetjes geshopt! Wanneer ik dit typ, is de shoplog aan het uploaden... // Outfit detail, mijn nieuwe blouse met een bordeauxrode sjaal! Beide komen van Primark. 

En dit waren de foto's van afgelopen maand. Ik geniet nu nog van mijn meivakantie, ik ga deze week nog een keer met vriendinnen naar de bioscoop en verder ga ik deze maand niet zoveel doen. Tja school.. Heb jij afgelopen maand nog wat wat leuks gedaan of staat er nog wat leuks op de planning?