Wat vinden jullie? Blognaam + lay-out

Hi allemaal!

Ten eerste wens ik jullie allemaal een leuke en gezellige (en laatste!) Koninginnedag. Veel plezier vandaag en gaan jullie ook naar de troonwisseling kijken? 

Even een kort persoonlijk artikel tussendoor, over mijn blognaam en de lay-out. Hier zit ik de laatste tijd namelijk veel over na te denken, omdat ik er erg over twijfel. Lees snel verder om te lezen waar ik het over heb..

Ten eerste, de naam. Ik heb al zo'n twee jaar deze naam, I heart beauty and fashion. Ik heb 'm toen eigenlijk gebruikt omdat ik geen andere naam wist. Ik was (ben) verslaafd aan 'we heart it' en vandaar dat ik toen iets met het woordje 'heart' wilde doen. Maar, de laatste paar weken vind ik deze naam niet zo leuk meer. Niet origineel, omdat zoveel blogs beauty/fashion in hun blognaam hebben staan en ook klinkt het totaal niet persoonlijk, wat ik toch liever wil. Goed, ik wil dus een nieuwe naam. Ook al lijkt me dit wel spannend, omdat iedereen me van IHBF kent, maar een nieuwe stap is nooit verkeerd, toch? Alleen is nu de vraag, welke naam wil ik dan? Tja, dat weet ik dus ook niet. Ik heb er al vaak over nagedacht, maar ik kom er maar niet op. Zoals ik al zei zou ik iets persoonlijks wel mooi vinden, dus ook als mijn eigen naam er in verwerkt zit. Maar een naam zoals 'ByMyrthe' hebben ook al zoveel blogs, dus dat is ook weer niet origineel. Verder vind ik ook alle 'unieke' namen leuk, maar er komt gewoon niets in me op, haha! Dus daarom vraag ik jullie bij deze om met mij mee denken, als jullie een leuke naam weten willen jullie die dan alsjeblieft achterlaten in de comments?


Dan komen we ook gelijk bij het volgende punt, een domein. Ja, dat wil ik ook al zo lang! Maar, het duurde zo lang omdat ik dus zat te twijfelen over de naam. Want, als ik een domein wil wil ik wel een andere naam..


En dan het laatste punt, de lay-out. Ik weet niet of jullie je hier in herkennen, maar ik word altijd zo snel zat van de lay-out! Dit is waarschijnlijk omdat ik er ook zo vaak naar kijk en dat ik er dan zat van word, maar ik vind het zelf heel vervelend. Als mijn lay-out net nieuw is ben ik er altijd heel blij mee, maar na een paar weken of een maand verveelt het me al. Dit heb ik bij andere blogs niet, integendeel juist, maar ik vind het echt heel vervelend. Hoewel ik een maand geleden nog helemaal happy was met mijn vorige lay-out, hoe zat ik alweer van was en daarom heb ik 'm ook weer verandert. Ik weet dat sommigen van jullie het niet erg vinden als een lay-out redelijk vaak wordt veranderd maar ik weet ook dat veel van jullie dit juist niet leuk vinden. Daar probeer ik aan te denken, maar ik ben met mijn lay-out altijd heel perfectionistisch en dan kan ik gewoon niet meer tegen zo'n lay-out aan kijken...

En dit waren de twee dingen waar ik de laatste tijd veel over na denk. En nu heb ik jullie hulp nodig, wat vinden jullie hiervan en zouden jullie met me mee willen denken over een nieuwe blognaam? Dat zou ik echt heel erg waarderen <3 Ik ben benieuwd!