OUTFIT: Pink Shorts

Het was jullie waarschijnlijk al opgevallen, maar de laatste tijd zie je veel outfits op IHBF. Dit komt omdat ik dat zelf erg leuk vind om te laten zien (maar ook om te fotograferen) en omdat ik daar de laatste tijd wat meer tijd voor had (paasvakantie, hemelvaart enzovoort). Goed, hier is er weer een! In mijn Primark shoplog van laatst zagen jullie al dat ik een nieuwe short had gekocht. Ik was van plan om meer shorts te kopen, maar ik zag helaas niet zo veel leuke. Deze wel, en ik ben erg blij dat ik deze heb gekocht! Het is een roze short, maar ook weer niet helemaal. Ik weet niet precies hoe ik 'm moet noemen, een roze jeans short? Geen idee, als jullie het weten laat dat het dan achter in de comments! Verder naar de outfit...

Deze outfit droeg ik op Hemelvaartsdag. Wij doen op deze dag niets bijzonders, dus eigenlijk was het gewoon een vrije dag voor mij. Ik maakte deze foto's in de tuin met een statief en de zelfontspanner. Ik maakte veel foto's, dus kijk maar mee!

Jep, zoals ik zei: héél veel foto's.. Het was gewoon lekker weer en dan vind ik het veel leuker om buiten foto's te maken, haha! In de winter maak ik een paar foto's en dan ga ik snel weer naar binnen, dat is nu wel anders. Ik wilde die dag wat anders doen in mijn haar, dus maakte ik krullen met de stijltang. Ik vind ze nog best goed gelukt (vooral aan de rechterkant, ook rechts op de foto), ook al ging ik die dag nergens naar toe.


Top: Zara // Shorts: Primark // Ketting: gewonnen // Panty: Primark // Schoenen: New Look // Armbanden: Fris, Sans-Online en Primark // Nagellak: Hema Holographic Pink 

Als ik de outfit zo terug kijk, was het misschien beter geweest als ik voor een wat lichtere panty had gekozen, deze vind ik net wat te donker. Alleen is dit de enige panty in mijn kast die niet stuk is, dus dan moet het wel. Ik droeg natuurlijk ook mijn holografische lakje van de Hema, deze vind ik zo mooi! En dit is ook de eerste keer dat jullie deze top van de Zara in een outfit zien, deze kocht ik een paar maanden geleden in de sale voor máár €8, superbudget toch? Ik vind de leren details op het borstzakje en de mouwen heel erg leuk. 

Wat vind jij van mijn outfit?