Bloggers high tea 15/6

Tsige - Gerrianne - Veronique - Romy - Sanne - Linda - ik

Het lijkt alweer heel lang geleden, maar ruim een week geleden ging ik weer naar een bloggersmeeting! Dit keer bij Romy thuis, om haar zeventiende verjaardag nog te vieren. Deze keer hadden we weer een high-tea, iedereen nam wat lekkers mee, yum. Ik wil alle bloggers heel erg bedanken voor deze leuke en gezellige dag! Dit was de eerste keer dat ik zelf ook foto's heb gemaakt, dus deze keer niet alleen foto's van de andere meiden maar ook van mij! Ook heb ik weer gevlogd, ook dit met de camera (alleen het begin stukje is gefilmd met mijn iPod).


Dan nu op naar de lekkere dingen die iedereen maakte voor de high-tea. Ik maakte de kwarktaart met de vele aardbeien erop. Pak even wat eten voordat je dit bekijkt, want ik kan je verzekeren dat je er honger van krijgt! (sorry)


Ik heb ook foto's gemaakt toen ik de kwarktaart maakte, dus als jullie hier een artikel over willen zien: laat maar horen! Het is niet heel moeilijk, maar toch leek het me leuk om aan jullie te laten zien. De foto's zijn naast mij door Romy en Sanne gemaakt. 

Ben jij al eens naar een meeting geweest?