Update: vakantie & nieuwe lay-out!

Yeah, ik heb vakantie! Vandaag heb ik mijn laatste toets van de proefwerkweek gehad en dat betekent nu dat ik vakantie heb. Nog niet officieel, omdat ik mijn boeken nog moet inleveren en mijn rapport moet ophalen, maar dat vind ik niet echt meetellen. Verder heb ik ook weer een nieuwe lay-out, want je kent me; ik was van de vorige al weer zat, haha. Lees verder om meer te lezen over school en mijn nieuwe lay-out...




School
Ik heb nog niet alle cijfers van de proefwerkweek terug (logisch), maar het is in ieder geval al zeker dat ik over ga naar 4Havo. De tijd gaat zo snel, ik kan me nog heel goed herinneren dat ik zo zenuwachtig was dat ik naar de middelbare school ging en nou ga ik alweer naar de vierde klas. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het steeds moeilijker is, in de eerste en twee klas stond ik bijna op opstromen, en nu, in de derde klas, zijn de cijfers wel wat lager hoewel ik er wel nog steeds heel erg mijn best voor doe. Maar dat maakt niet uit, ik had ook wel verwacht dat het wat moeilijker werd. Dit hebben jullie ook wel kunnen zien in het aantal artikels dat online kwam in dit jaar, in de eerste en twee klas plaatste ik iedere dag een artikel en nu, in de derde klas ging dat naar om de dag.

Maar nu heb ik dus lekker zomervakantie, en kan ik heerlijk twee maand genieten zonder aan school te denken! En dat betekent ook weer dat ik weer helemaal back ben met bloggen, heerlijk om dat nu te doen zonder dat ik denk aan school of aan school hoef te werken. Ik heb ook heel veel zin in de vakantie naar Duitsland (Berlijn), het staat nog niet helemaal vast maar het zou super zijn als we er heen gaan!

Foto's zijn beide gemaakt door Romy
Blog en nieuwe lay-out
Sommigen hadden het al gezien, anderen misschien nog niet: maar er staat weer een nieuwe lay-out online! De lay-out hiervoor stond er alweer twee maanden op, en dat is voor mij aardig lang (omdat ik er zo snel zat van ben). Ik ben weer even aan de slag geweest en dit is 'm dan uiteindelijk geworden. Wit met heel licht mint aan de zijkanten (als je goed kijkt zie je het). Mijn header is heel simpel, maar dat vind ik wel mooi. Verder heb ik ook nog een paar andere kleine veranderingen gedaan, zo zit de zijbalk niet meer aan de rechterkant maar aan de linkerkant, zie je een andere foto van mij in de zijbalk (waarvan de credits naar Romy gaan!!) en ook heb ik de tekst daaronder wat aangepast. En verder tja, is het vrijwel hetzelfde. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden, ik vind 'm zelf in ieder geval erg leuk.

Dan over naar andere blog 'dingen' die ik met jullie wil bespreken. Ten eerste: ik heb de 300 volgers via Bloglovin gehaald, jeeej! Ik zei het in het vorige artikel al even snel, maar nu zeg ik het ook nog even, want ik ben jullie allemaal zo dankbaar! Verder wil ik het met jullie hebben over het aantal artikels dat online komt. Door school gingen de artikels op IHBF van één per dag naar een óm de dag, en nu ik vakantie heb wil ik dat weer naar elke dag één artikel online veranderen. Ik weet niet of dit me lukt (anders is het weer gewoon om de dag), maar ik ga het in ieder geval proberen.


Verder
En tja.. Verder! Ik ga nu vooral genieten van mijn vrije tijd, met daarbij natuurlijk lekker bloggen en leuke dingen doen met vriendinnen. Zaterdag ga ik naar Spijt!, een boekverfilming van Carry Slee. Ik heb alle boekverfilmingen gezien van Carry Slee en ik vind ze allemaal heel mooi, dus deze lijkt me ook wel heel mooi. Ook erg zielig, want het gaat over een jongen die gepest wordt en uiteindelijk zelfmoord pleegt. Heeft een van jullie de film al gezien? Ik ben er in ieder geval heel benieuwd naar.

Ook wil ik deze vakantie nog een Tienertour doen. Dan kun je een treinkaartje kopen voor €33 en drie keer in twee weken treinreizen in heel Nederland. Dat is dus €11 per treinkaartje, echt heel goedkoop! Ik wil sowieso nog een keer naar Amsterdam en Rotterdam, dus misschien kan ik daar dan eindelijk eens heen met deze Tienertour. Er zijn ook nog heel veel winkels die ik wil bezoeken maar die hier niet in de buurt zitten (zoals Pull&Bear en Brandy Melville) dus die hoop ik dan ook eindelijk te kunnen bezoeken.

En tot zover de update! Heb jij ook al vakantie? En zo niet, zet 'm nog even op, je kunt het! En: wat vind je van mijn nieuwe lay-out?