Outfit: flower dress

Bloemenjurkje - markt in Schoorl / Spijkerjas: Primark / Bruin riempje:  New Yorker / Neppe All Stars: New Look

Deze outfit droeg ik alweer een hele tijd geleden. In het weekend van 8 en 9 juni gingen we naar de Beekse Bergen. Het was een bijeenkomst van de Alfa club (want wij hebben een alfa) en daardoor konden wij gratis het park in. Wat wel jammer was, dat we eerst twee uur moesten wachten tot we het park in konden. Daarom maakten we maar wat foto's en zo ook outfit foto's. Ik droeg mijn bloemenjurkje weer eens (die ik zo'n twee jaar eerder kocht op een markt in Schoorl (bij de hoogste duin van NL)). Ik combineerde 'm met een riempje en een spijkerjas, want hoewel het best warm was, stond er nog wel een harde wind. Ook deed ik mijn neppe All Stars weer aan, omdat we die dag veel moesten lopen. 

Voor de gene die niet weten wat Beekse Bergen is: het is een safaripark. Dus wat je in Zuid-Afrika in het wild hebt, heb je ook in Nederland! We hebben een autosafari, bootsafari- en loopsafari gedaan. 

Wat vind je van mijn outfit en ben jij wel eens in Beekse Bergen geweest?