Summer fashion wishes (favorites)!

Wow. Eigenlijk kan ik dit artikel helemaal geen summer wishes noemen, want dit zijn véél te veel items om te kopen. Maar toch ben ik op elk item verliefd en zou ik ze allemaal wel aan mijn kledingkast willen toevoegen. Ik hou van de trends van dit jaar, je ziet nog steeds de pastel en neon kleuren, maar ook veel wit. Alle items (tops, rokjes, jurken) met printjes vind ik dit jaar ook helemaal te gek. Ik struinde heel veel webshops af om te kijken wat ik nou echt leuk vind, om tot een héle grote fashion wishlist te komen. Goed, kijk zelf maar op de volgende pagina...

Pull and Bear is een winkel waar ik nog nooit ben geweest en waar ik ook nog nooit wat heb besteld. Ik dacht ook altijd dat de prijzen best hoog waren, maar eigenlijk valt het best wel mee! Ook was er sale, wat het nog leuker maakte. Ik vind de tops met de prints echt heel erg tof, vooral de eerste en de derde. De minty statement ketting vind ik hélemaal geweldig, deze staat al best wel lang op mijn wishlist. En dan de lichtblauwe maxidress, tja, wat moet ik daar nou over zeggen? 
Ik word steeds meer verliefd op alles waar het woordje 'maxi' inzit. Maxidresses, maxiskirts, ik vind ze te gek! Vooral deze kleur, ik zie het al helemaal voor me, gecombineerd met een witte top met tekst (bijvoorbeeld die met het infinity teken die ernaast staat of mijn Vogue shirt) met een mirror zonnebril. Nu we het daar toch over hebben, deze zonnebrillen vind ik ook heel erg gaaf. Je ziet ze de laatste tijd overal wel verschijnen en ook ik vind ze heel tof. De galaxy legging blijf ik leuk vinden, en vooral deze variant. 

Voor de zomer zoek ik ook nog naar een spijkergilet. Deze zijn heel erg handig omdat ze overal wel bij passen en je ze overal over aan kunt doen. Als je een short en een simpele top aan hebt, kun je er een gilet bij aan doen en dat maakt de outfit gelijk veel leuker. Ook over een (bloemen)jurkje staat bijvoorbeeld ook heel erg leuk. De eerste van Loavies vind ik vooral erg leuk door de aztec details op de schouders. Toen ik het jurkje op Bershka zag, dacht ik eerst dat het óf om de top óf om het rokje ging, maar toen kwam ik erachter dat het één jurkje was! Dit jurkje vind ik echt super cute, het witte kant en de lichtroze kleur matchen heel goed bij elkaar. En dan de skater skirt, deze staat ook op mijn wishlist voor de zomer! Deze met bloemen vind ik ook erg mooi. 
En dan de laatste collage. Ik wil echt héél graag een keer naar Brandy Melville, hopelijk kan ik daar deze zomervakantie nog heen (in Amsterdam). Ik kwijl (okee, misschien wat overdreven) altijd weg in shoplogs van Amerikaanse Youtubers die altijd té leuke dingen laten zien van Brandy Melville. Ik vind al deze prints superleuk. De prijzen van deze items van Brandy Melville zijn trouwens allemaal in dollar (de rest van de items is allemaal in euro). Zo'n spijkergilet van Forever21 vind ik eigenlijk nog leuker dan die van Loavies, deze is wat donkerder en wat stoerder, wat ik net wat leuker vind. Ook hier zie je weer twee skater skirts (van Forever21 en van Brandy Melville). 

Wat vind je van al deze summer fashion favorites van mij? Het is niet dat ik dit allemaal wil hebben, maar als ik het zie denk ik wel: wauw, wat leuk!